• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bewe skrev 2012-06-17 17:31:26 följande:
    Mina är med starkare än för 4 dagar sedan, men ja.. inga riktiga positiva än så man vågar vara glad. 
    Jag vet inte alls när jag har haft min ÄL, så vem vet, det kanske är därför det tar sådan tid.. 
    men det är samma här men dina är starkare än mina. förstår inte avrför ditt test var negativt nu :S jag vet heller inte när jag hade min äl. kan vara 1 månad sedan eller tidigare
  • bewe

Jag testar imorgon med, sen ger jag det några dagar..är det något så är borde det visas om några dagar som du säger, annars tycker jag alla som fått dessa testen ska höra av oss till testlagret! 
    Dock tycker jag det är konstigt, har ALDRIG fått streck på testlagret, och det är ju för att jag inte varit gravid innan. 

• Jennie83

Knasten ÄL +6 e ju väldigt tidigt.

så här såg mitt testlagret ut ÄL+7 o sen va de neg fram till ja plussa

• bewe
    Jennie83 skrev 2012-06-17 17:41:23 följande:
    Knasten ÄL +6 e ju väldigt tidigt.

så här såg mitt testlagret ut ÄL+7 o sen va de neg fram till ja plussa

När plussade du? Stegrades det inte på Testlagret?
  • ZooZoo

Tyvärr ser jag inga streck på de foton som du lade ut senast, Bewe
    Inte heller på Alexander2011

När har ni beräknad BIM?

• strumpan123

mina ser ut som bewe´s test men jag har så dålig kamera så det fastnar inte på kort så bra. Det är lika brett som kontrollstrecket och killen säger att det är rosa. Men knappt synbart :/
    Känns som molvärk i magen idag.

Funderar på om jag kan ha haft äl mkt senare än jag trott..mina äl-tester tog slut men tyckte det sista var så starkt så antog att jag hade äl då men vem vet

• Inelg
    alexander2011 skrev 2012-06-17 17:19:02 följande:

slängerion en bild på dagens ftermiddagstest Gråter SER NI NÅTT? kan aknske ana en skugga men va fan!! skulle det vara nått nu så hade det synts? ska ta ett ikväll sen en imorgon bitti. syns det inte då så är det nog ingeting!!!!
    Alex jag ser på det översta!!
  • alexander2011
    ZooZoo skrev 2012-06-17 17:44:04 följande:
    Tyvärr ser jag inga streck på de foton som du lade ut senast, Bewe
    Inte heller på Alexander2011

När har ni beräknad BIM?
    jag ahr redan gått över bim. vet inte hur lång cykel jag ahr eftersom mensen är oregelbunden :S hade mens sist 5:e maj. är på dag 42 idag
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-17 17:45:27 följande:
    Alex jag ser på det översta!!
    men det ahr ju inte direkt blivit starkare :S kanske något ytte pytte  eller vad tror du?
  • Inelg
    alexander2011 skrev 2012-06-17 17:47:19 följande:
    men det ahr ju inte direkt blivit starkare :S kanske något ytte pytte  eller vad tror du?
    Vilka ska jag jämföra?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester