• Diorali

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Spök eller syns det något? Är bara på ÄL+9 men kan ju inte hålla mig Tungan ute

Äl 9 Juni Bim 22 Juni
  • Elmiina

BIM på torsdag och jag har så sjukt ömma bröst och ont i tjejmagen. Har fått svaga streck med testlagrets men vågar inte lita på dem och ett "ej gravid" på digitala. Så får väl se på torsdag då.

• strumpan123

jag känns alldeles för långt gången i cykeln..om jag nu kan lite på att min kropp fungerat som den ska för jag slutade med p-piller och började försöka på en gång men om allt är som det ska så ska jag vara på bim+7 så det känns hopplöst..
    Har haft lite rosa flytningar till och från efter ÄL och en dag med rött blod på min bimdag sen två-tre dagar med lite till rosa flytning så vet inte vad som händer

Har alltid plussat tidigt när jag väl gjort det, och när jag fick mf så försvann strecken på 4 dagar från testen

• RosaBabyfilt
    Diorali skrev 2012-06-17 18:52:29 följande:

I vissa vinklar kan jag se ett väldigt svagt streck, men jag ser något i alla fall och inte bara blankt :)
  • strumpan123

om jag nu hade äl då.. fick superstarka äl-test sen tog dom slut och jag fick ont så jag bara antog att det var då..får hoppas att äl var senare då kanske

• Diorali
    RosaBabyfilt skrev 2012-06-17 18:55:23 följande:
    I vissa vinklar kan jag se ett väldigt svagt streck, men jag ser något i alla fall och inte bara blankt :)
    ok, ja jag har tittat så mycket på det nu så jag börjar inbilla mig haha men nåt litet är där nog. Då är frågan om de tär spök eller Baby Spännande vecka detta blir
    Äl 9 Juni Bim 22 Juni
  • strumpan123
    Diorali skrev 2012-06-17 18:52:29 följande:

jag ser på ditt :) 
  • alexander2011

såhär ser de ut när jag trixade
  • Skrutt 83

Alexander: woho!!! Är ju starkare nu!!! Visst sjutton är du gravid! Smyger in ett försiktigt grattis!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester