• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bema; jag har fått spökstreck med docmorris två gånger. Men de är väl känsliga? Pröva imorgon igen!

• skumbanan

11 dagar sedan glad gubbe på CB-ägglossningstest.  Graviditetstest negativt. Finns det hopp kvar?

• skumbanan
    majja77 skrev 2013-11-30 11:59:12 följande:
    Hej tjeor i tråden.

Har tagit bild på mitt test som jag gjorde imorse, tog bild med mobilen, men hur lägger man upp det?? Tesatde för första gången på 8 år och har aldrig fått sådant svagt pluss..skulle verkligen behöva några andra ögon, för som sagt man ser ju jämt streck..det där lät ju konstigt, såklart har jag testat flera ggr, men aldrig fått tillsymelse till pluss på 8år, så nu är jag heeelt förbluffad, kan det verkligen ha tagit sig? Fan att man e så jävla oteknisk
    Jag tror du måste ha en dator för att lägga upp. Rätta mig om jag har fel. Du kan mejla mej så kan jag lägga upp, sitter vid dator en liten stund till [email protected]
  • skumbanan
    majja77 skrev 2013-11-30 13:37:16 följande:
    ja du om jag visste hur? bilden ligger i mobilen och jag är som sagt heeeelt oteknisk..ska försöka skicka det hehe..hoppas det går då
    Hej! Jag har tyvärr inte fått något mejl!
  • skumbanan
    spelin skrev 2013-11-30 12:28:02 följande:
    Absolut! Här är ofixade.

Jag tror du är på tjocken! ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester