• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Janna: blir strecket något starkare?

• skumbanan

Okej, jag tog såna denna graviditet. Jag vet inte vart jag gjort av de annars hade jag visar mina så du kan jämföra. Ska leta lite. Det första jag tog äl + 10 var Jättesvagt men det fanns ett streck. Vart är du i relation till äl?

• skumbanan

Rebecca: Många får plus tidigare än BIM. Det är väl delvis denna tråd finns för att kunna testa oftast före BIM och analysera med andra. Lite spännande.

• skumbanan

Janna: Här är mina test. Den längst upp är taget äl + 10, den andra + 11... Det finns streck på båda men hemskt svåra att se.

• skumbanan

Janna: Alla är positiva mej olika styrkor. Jag ville visa dej hur svaga de kan vara men ändå positiva. Jag är fortfarande gravid.

• skumbanan

Firran: Jag är i v 6 och jag får inte starkare streck än sådär på mina såna test. Kanske blir de inte starkare? Uppdatera lä måndag efter vul.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester