• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

äntligen36 skrev 2013-11-30 14:05:03 följande:
    Jag fick ett brett streck idag, men det var tydligare än igår tycker jag. Fanns dock inte möjlighet att ta foto inom tiden då huset var fullt av folk. Här är ett efter tiden. De två översta är från igår.

Har du något annat test är tl? Jag har aldrig litat på deras tester.
  • skumbanan
    Langelmom skrev 2013-12-28 09:48:22 följande:
    Seg stegring,  tror jag har stirrat mig blind. Men sista bilden är något starkare va? Någon som haft långsam stegring som det gått bra för? Bilden överst är från bim -6 och nedersta från idag bim -3
    Mamma med ett barn för lite<3

Sådär såg min stegring ut och idag har jag en baby! :)
  • skumbanan

Hej på er!

Jag fick så mycket hjälp och stöttande när det gick trögt att få till barn nr 1 från denna tråd. Så försöker när vi har gett oss in på syskonverkstad. Har PCO och cykel på ca 40-50 dagar. Nu på äl + 10. Tog detta imorse. Ett test från billiga tester . Jag ser en skugga. Inbillar jag mej? Ger billiga tester spökstreck?

• skumbanan

Pco85: jag har aldrig fått spök på de testerna. Har det varit en skugga även om svag så har det varit plus.

• skumbanan

Pco85: ta ingen mer provera-tablett och kontakta gyn imorgon! Provera är inte alls bra vid ev graviditet.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester