• Jennass

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bewe: sådär såg mitt test ut oxå på ÄL+10 bim -5/6 för snart två veckor sen. Blev starkare och starkare för varje dag:)

• bewe
    Jennass skrev 2012-07-26 21:43:05 följande:
    Bewe: sådär såg mitt test ut oxå på ÄL+10 bim -5/6 för snart två veckor sen. Blev starkare och starkare för varje dag:)
    En till som ser! Vad kul!
    Hade du några symptom just då på ÄL+10?  
  • Jennass

Bewe: nej, eller JO! Jag saknade mitt vansinnigt arga PMShumör. Är alltid jättearg dagarna innan mens, noll tålamod och lite bölig. Men det var jag inte nu, därför misstänkte jag att jag kunde vara gravid, även om det kändes helt otroligt!:)

• EnLitenBebisTack

Stämmer det att Clearblue digital graviditetstest, kräver mer hCG-horom, än vad Testlagrets graviditetsteststickor gör? Vad är eran erfarenhet av dessa två testerna? 

• Hoppas 2012

Tebba
    Förstår oron men det kommer stå Gravid :)
    Man såg ditt streck tydligt :)
    Ser fram emot uppdatering imorgon!

Enliten
    Hm...kräver inte båda dom 25ml?! Tror det :)

• EnLitenBebisTack
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-26 22:36:46 följande:
    Tebba
    Förstår oron men det kommer stå Gravid :)
    Man såg ditt streck tydligt :)
    Ser fram emot uppdatering imorgon!

Enliten
    Hm...kräver inte båda dom 25ml?! Tror det :)
    Jo, dem gör ju det. Men TLs kan ju ge utslag på mindra, men då blir det ju svagt plus. Men det kan ju inte det digitala.. Eller har jag fel? Så har man då kanske bara 22-24 ml, så borde ju inte digitalt ge utslag? Medan TLs kan ge ett svagt plus..?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester