• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sagt det några ggr men gör det igen :)
    Om man ska jämföra med varandra får man prata i äl+, bim- är irrelevant då det är olika för de flesta :)

• bewe
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-26 20:34:48 följande:
    Sagt det några ggr men gör det igen :)
    Om man ska jämföra med varandra får man prata i äl+, bim- är irrelevant då det är olika för de flesta :)
    Ojdå! Ursäkta, Flört ÄL+9 blir det här då Glad
  • LaReina

Jag hade svagare än dig och inga symptom heller nu är jag i v10 :)) samma var det med dottern och hon är idag 2 år!

• Hoppas 2012

Haha menade inte så som du förstod, bara lättare att jämföra med äl+ :)
    Man gör som man vill, bara tips.

• EnLitenBebisTack

Hejsan!
    Hoppar in här och hoppas på att någon har ett bra svar att ge mig.

Jag är på BIM+5 idag och har fortfarande inte fått någon mens. Igår så gjorde jag ett test (Testlagets sticka) och fick då ett mycket svagt streck - men som absolut var rosa. Så idag köpte jag ett CB-digital, men det visade "inte gravid"? Så vad ska man tro på?

Har haft molande värk i magen från och till i ett par dagar och mår illa från att jag vaknar till att jag lägger mig, nästan. Och vaknar även mitt i natten av att jag måste kissa. Och brukar sova som en stock hela natten i vanliga fall.  

Min mens har aldrig varit sen innan och jag har heller inte varit stressad eller nåt sånt, så det finns ingen sån anledning till att den är sen.  

• tebba1978

Hoppas: tog ett test till och såg där med:), tror jag i alla fall;)... Nä inget digitalt hemma:( bor i en liten by så Apoteket har inte öppet varje dag:( men i morgon klockan 09:00 skall det införskaffas:) vågar knappt ta ett för jag blir så ledsen om det står inte gravid...

• Angeliic
    bewe skrev 2012-07-26 19:33:54 följande:
    Ser ni något på detta..?

Ser också! Glad
    http://angeliic.blogg.se/
  • bewe
    Amandasmamma2010 skrev 2012-07-26 20:41:48 följande:
    Jag hade svagare än dig och inga symptom heller nu är jag i v10 :)) samma var det med dottern och hon är idag 2 år!
    Härligt att höra! Grattis till knodden i magen! Glad
    Hoppas 2012 skrev 2012-07-26 20:43:27 följande:
    Haha menade inte så som du förstod, bara lättare att jämföra med äl+ :)
    Man gör som man vill, bara tips.
    Nej, förstod det, men ja, det blir ju lättare om man räknar från ÄL Glad
    Angeliic skrev 2012-07-26 21:00:09 följande:
    Ser också! Glad
    Tack! Nu vågar jag nästan tro att det kommer bli starkare med dagarna, trodde INGEN skulle se något på bilden, eller att alla skulle skriva att det ser ut som det typiska CB spökstrecket, för jag ser knappt något på bilden själv, men jag vet vad jag SÅG i de 10 minuterna efter jag doppat stickan..och eftersom jag bara är på ÄL+9 vågar jag hoppas Oskyldig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester