Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Sagt det några ggr men gör det igen :)
Om man ska jämföra med varandra får man prata i äl+, bim- är irrelevant då det är olika för de flesta :)
Sagt det några ggr men gör det igen :)
Om man ska jämföra med varandra får man prata i äl+, bim- är irrelevant då det är olika för de flesta :)
Någon mer som vill ta en titt på mitt test? Trixa gärna:))
Tebba
Japp tror ditt definitivt är positivt, testat fler ikväll? Digitalt hemma?
Jag hade svagare än dig och inga symptom heller nu är jag i v10 :)) samma var det med dottern och hon är idag 2 år!
Haha menade inte så som du förstod, bara lättare att jämföra med äl+ :)
Man gör som man vill, bara tips.
Hejsan!
Hoppar in här och hoppas på att någon har ett bra svar att ge mig.
Jag är på BIM+5 idag och har fortfarande inte fått någon mens. Igår så gjorde jag ett test (Testlagets sticka) och fick då ett mycket svagt streck - men som absolut var rosa. Så idag köpte jag ett CB-digital, men det visade "inte gravid"? Så vad ska man tro på?
Har haft molande värk i magen från och till i ett par dagar och mår illa från att jag vaknar till att jag lägger mig, nästan. Och vaknar även mitt i natten av att jag måste kissa. Och brukar sova som en stock hela natten i vanliga fall.
Min mens har aldrig varit sen innan och jag har heller inte varit stressad eller nåt sånt, så det finns ingen sån anledning till att den är sen.
Hoppas: tog ett test till och såg där med:), tror jag i alla fall;)... Nä inget digitalt hemma:( bor i en liten by så Apoteket har inte öppet varje dag:( men i morgon klockan 09:00 skall det införskaffas:) vågar knappt ta ett för jag blir så ledsen om det står inte gravid...