• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kortet funkade inte. de bör la skicka så snart de får pengarna från mig på bankgirot, brukar de skicka samma dag om någon andvänt sig av det i stället för faktura?

• poker face
    mammanca skrev 2012-07-26 13:50:21 följande:

provar en tredje gång. ursäkta!
    Det ser positivt ut ju. Grattis! Glad Tror inte heller strecket måste vara exakt lika brett, bara det syns, vilket det gör tydligt på din bild.
  • CupcakeDream
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-07-26 15:45:09 följande:
    Hur lång tid tar det om man beställer på billiga tester och betalar med kort? Någon som vet?

Jag beställde från testlagret idag och de skulle komma nästa dag om man beställde innan 1700
  • tebba1978

Tror du det hoppas??? Får köpa ett cb i morgon:)) detta tog jag efter hållt mig i 3 timmar:)

• Fru Amer

Annaviktoria: ja det gjorde jag med ju men de lär inte få pengarna förens i morgon. Då lär jag ha de tisdag kanske? Betalade på deras bankgiro

• CupcakeDream
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-07-26 16:47:57 följande:
    Annaviktoria: ja det gjorde jag med ju men de lär inte få pengarna förens i morgon. Då lär jag ha de tisdag kanske? Betalade på deras bankgiro

Okej:( jag tror jag tog faktura. Jag har inte ett enda test hemma och har fått över ca 4 dagar. Vill bara ta ett test nu!
  • CupcakeDream
    tebba1978 skrev 2012-07-26 16:47:55 följande:
    Tror du det hoppas??? Får köpa ett cb i morgon:)) detta tog jag efter hållt mig i 3 timmar:)

Spännande!
  • laluna88
    HelenFr skrev 2012-07-26 14:07:17 följande:
    Grattis, det finns nada tvivel :)
    Kan det bli tydligare? haha Grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester