• tebba1978

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser ochså bewe!!

• HejAlice

Jag fick också så svagt på -5 fast med rsfu. Så fick ta två teater till för att vara säker. Men vad kul för dig om detta nu är som vi tror :)

• bewe
    HejAlice skrev 2012-07-26 19:52:35 följande:
    Jag fick också så svagt på -5 fast med rsfu. Så fick ta två teater till för att vara säker. Men vad kul för dig om detta nu är som vi tror :)
    Jaså? Hade du några symptom då? Jag har molande värk i svanken tillochfrån, extremt lite molande i tjejmagen med och små hugg som kommer och går. Hoppas ni (och jag) ser rätt Glad
  • bewe
    Amandasmamma2010 skrev 2012-07-26 20:01:12 följande:
    Jag ser oxå bewe
    Tack! Solig
    Är rädd att det ska vara det typiska spökstrecket bara, men denna gången känns allt så annorlunda även fast jag inte har några symptom precis.
  • telgebo

bewe: Jag tycker det ser positivt ut.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Snuttan 01
    Helen1974 skrev 2012-07-26 10:13:51 följande:
    NEJ det digitala är INTE känsligare än dem andra ( enligt BM) utan det krävs lite mera hormon för att det ska visa något .  Så visst kan du vara gravid men att det inte visar sig ännu på det digitala. Ta ett nytt digitalt om ett par dagar. Hormonet dubblar sig ju ungefär varannan dag...
    Enligt apoteket är CB Digital mer känsligt..
  • telgebo
    bewe skrev 2012-07-26 20:02:13 följande:
    Tack! Solig
    Är rädd att det ska vara det typiska spökstrecket bara, men denna gången känns allt så annorlunda även fast jag inte har några symptom precis.
    Jag hade så svagt test som du bewe och idag är det resultatet en 6 årig dotter
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • bewe
    telgebo skrev 2012-07-26 20:15:18 följande:
    Jag hade så svagt test som du bewe och idag är det resultatet en 6 årig dotter
    Åhh, jag blir fylld med hopp! Ska ta ett till imorgonbitti och se vad det visar..Tack för din titt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester