-
klart man hoppas!!! men kan du inte ta av ett annat märke??Nötcreme skrev 2012-07-30 09:32:24 följande:Ja jag hoppas ändå. Litar på min kropp. Känner mig gravid. Känns som dom förra gr. Men vet aldrig, huvudet och kroppen kan spela ett spel med en.
-
Oki. Men teknikens värld borde dom ta fram ett test som man kan lita på :) känns som dom flesta visar missledande ofta :(
-
ja men så trött på att testa nu bli inte klok alls men ska nog testa i em men sitter m motvärk nu o känns som tant röd kommer när som :)
-
Nötcreme:
Håller med. Det var aldrig så förr i tiden med testlagret. Då finns man inte en syn av ett streck... Men runt mars där när jag började testa som mest och sen fick plus i April. Där började testen bli sämre. Men du... Vilken dag är du på? -
Ja det är så sant... Var lika hysterisk med dottern:(... Sen ser man alla stegringar här! Blöder ju inte och som sagt det som sker det sker och inget man kan styra över. Jobbigt bara när man vill så mycket.... Är det i V8 risken för missfall minskar??
-
v 12 minska missfall risken
-
I slutet av vecka 12 är det risken för missfall minskar.
-
ingen mer som kan kolla mina dumma bilder :)
-
fast mf risken minskar när fostret får hjärtslag... sen v 12.. MEN det är ju alltid en risk dock inte lika hög ! kolla inte på alla andras stegringar det mår du inte bra av . njut , du är gravid=)tebba1978 skrev 2012-07-30 09:55:51 följande:Ja det är så sant... Var lika hysterisk med dottern:(... Sen ser man alla stegringar här! Blöder ju inte och som sagt det som sker det sker och inget man kan styra över. Jobbigt bara när man vill så mycket.... Är det i V8 risken för missfall minskar??
-
förstår det .. men testa i em =) molvärk kan man ju ha vid en grav ju =)LindaD skrev 2012-07-30 09:52:38 följande:ja men så trött på att testa nu bli inte klok alls men ska nog testa i em men sitter m motvärk nu o känns som tant röd kommer när som :)