• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Eveliina11 skrev 2012-07-29 15:33:44 följande:
    Och en till sak som är intressant, hur visste ni när ni hade ÄL, använde ni ÄL test, kolla ni sekret osv

Asså jag testade med äl tester o fick superpositivt dag 14 och på äl +28 plusade jag mega svagt!! dvs på bim+12 med testlagrets stickor
  • Nötcreme

Hej.
    Jag fick 3 svaga med testlagrets tester. I går ett på morgonen ett eftermiddag och ett på kvällen. Och i natt vid halv fem vakna jag, tog ett test, och där finns inget. Hur ska man tolka det?

• lilaemma
    medow skrev 2012-07-29 22:34:55 följande:

Måste fråga ang bild trixning ... de bilderna som är trixade och visar 2 streck är de positiva eller inte ?

Om man måste trixa för att se två sträck räknas det inte som positivt. Ibland när man trixar får man fram streck som inte finns där. Trixning är dock bra för att få fram streck som man anar i verkligheten och kunna se om de har färg eller inte. Men man kan aldrig använda trixningen för att veta, bara för att öka eller minska förhoppningen... typ.
  • lilaemma
    Nötcreme skrev 2012-07-30 07:29:12 följande:
    Hej.
    Jag fick 3 svaga med testlagrets tester. I går ett på morgonen ett eftermiddag och ett på kvällen. Och i natt vid halv fem vakna jag, tog ett test, och där finns inget. Hur ska man tolka det?
    Beror på hur svaga. Man kan nästan alltid se var strecket ska bli på testlagret. Så antingen har du fått spöksträck och sen inget - dvs du är inte gravid. Eller så har du fått verkliga svaga +, men hormonerna slutade stiga - dvs du kommer få ett tidigt mf. Eller så har du fått verkliga svaga +, men eftersom det är så tidigt så har du inte tillräckligt med hormoner för att det ska ge utslag om du testar för ofta (med för utspädd urin) - dvs du är gravid, men det är för tidigt att testa.

Håller tummarna.
  • Nötcreme

Ja jag har inte BIM förens på lördag. Så jag hoppas.
    Ja man ser dom, och tog foto och då ser man det oxå.

• lilaemma
    Nötcreme skrev 2012-07-30 07:52:13 följande:
    Ja jag har inte BIM förens på lördag. Så jag hoppas.
    Ja man ser dom, och tog foto och då ser man det oxå.
    Kan du lägga upp bilden så vi kan se?
  • kanske 4a
    Trixxy skrev 2012-07-29 18:19:25 följande:
    Tack för era tröstsvar
    Jag gick ner och köpte rosenrot ändå idag samt en ny termometer, så jag skall börja tempa med. Börjar tempa imorgon dag 2.
    Jag hoppas hoppas rosenrot hjälper lite nu. Någongång måste vi väl få till ett syskon?

Kikar in och gör lite reklam för tråden där vi provar olika kosttillskott och annat. vi behöver påfyllning då de flesta blivit gravida och tråden börjar bli tom :) Välkomna dit!

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m63236496.html

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

En liten uppdatering ifall någon kommer ihåg mig och undrar. Fick precis mensen efter MA och hoppas att vi är på banan igen. Vill så gärna ha en majbebis, sååå mysigt att få bebis på våren. Men eftersom det tog 11:a försök förra gången vågar jag inte hoppas så mycket.

Kram!  

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • lilaemma
    kanske 4a skrev 2012-07-30 08:21:12 följande:
    En liten uppdatering ifall någon kommer ihåg mig och undrar. Fick precis mensen efter MA och hoppas att vi är på banan igen. Vill så gärna ha en majbebis, sååå mysigt att få bebis på våren. Men eftersom det tog 11:a försök förra gången vågar jag inte hoppas så mycket.

Kram!  
    Jag minns dig. Fy så jobbigt med MA. Hoppas så att ni snart lyckas igen och att det går hela vägen!
  • kanske 4a
    lilaemma skrev 2012-07-30 08:36:43 följande:
    Jag minns dig. Fy så jobbigt med MA. Hoppas så att ni snart lyckas igen och att det går hela vägen!

Tack! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester