• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nötcreme skrev 2012-07-30 09:08:51 följande:

Menar du att dina plus såg ut så alltid ? när dom var negativa oxå? lr varit gravid ?
    jag tror tyvärr neg 
  • slemtorsk i din bralla
    kanske 4a skrev 2012-07-30 08:21:12 följande:
    En liten uppdatering ifall någon kommer ihåg mig och undrar. Fick precis mensen efter MA och hoppas att vi är på banan igen. Vill så gärna ha en majbebis, sååå mysigt att få bebis på våren. Men eftersom det tog 11:a försök förra gången vågar jag inte hoppas så mycket.

Kram!  
    minns dig också... håller tummarna stenhårt för dig, hade hoppats på en liten vår/sommarbebis själv men det blir ju en januaribebis för min del... och det duger gott
    Tänkte på en sak, har läst mig till att det är lättare att bli gravid direkt efter missfall/MA eftersom kroppen redan är "inne i gravidtänket" så jag hoppas verkligen att det tar sig för dig nu.
  • sweasmamma
    LindaD skrev 2012-07-30 09:29:47 följande:
    ligger i galleriet under forum bilder fick inte in de här :)
    jag såg .. alltså man ser ju tydligt MEN jag hade inte vågat lita på det till 100 % då jag fått såna och det vatt neg men vilken dag är du på ?? kan du inte ta ett digitalt eller nytt test av annat märke? =) 

när jag väl fick plus på cb , det va bim-4 då syntes det starkt men blev svagare efter ett par timmar sen smalt , togs bilden direkt?? 
  • Nötcreme

Ja jag hoppas ändå. Litar på min kropp. Känner mig gravid. Känns som dom förra gr. Men vet aldrig, huvudet och kroppen kan spela ett spel med en.

• LindaD

ja bilden togs direkt vet ärligt inte Vvilken dag ja e på men nu sitter ja m molande mens värk lägger upp ett till med cb

• Trolltoka
    LindaD skrev 2012-07-30 09:29:47 följande:
    ligger i galleriet under forum bilder fick inte in de här :)
    Ser nått svagt på ditt test. 
    trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • Mini Léonie

Nötcreme nej mina första riktiga plus men fick även liknande när det va neg och många med mig... Så testlagret är svåra att lita på...

• sweasmamma
    LindaD skrev 2012-07-30 09:39:27 följande:
    lagt upp cb test
    mm men det är lite svårt att lita på ...har brutit upp mååånga test =) har haft ett par som sett ut så .. men jag rek verkligen digitalt eller annat märke, håller tummarna=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester