• Fridhaa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Faaan fick precis veta att en vän precis mist sin son.. Efter nio månader i magen.. Tårarna forsar....

• Fridhaa
    Fridhaa skrev 2012-07-29 21:09:19 följande:
    Faaan fick precis veta att en vän precis mist sin son.. Efter nio månader i magen.. Tårarna forsar....

Postat i fel tråd!!!!!!!!!!! Skyller på min dumma telefon som hoppar till och från olika trådar ! Beklagar...
  • Knasten83

Fridha; nä fy faaan va hemskt!!!!! Va allt bra fram till förlossningen eller hur kunde detta ske?

• Fridhaa
    Knasten83 skrev 2012-07-29 21:15:44 följande:
    Fridha; nä fy faaan va hemskt!!!!! Va allt bra fram till förlossningen eller hur kunde detta ske?

Det var verkligen inte meningen att posta det här men tanke på att det är en "känslig " tråd. Jag har inte Vågat ringa och fråga vad som hände.. Han var planerad till helgen men något måste ha gått fel och förlossning blev planerad men han var redan avliden ..
  • Meja2011
    Fridhaa skrev 2012-07-29 21:09:19 följande:
    Nej fy vad hemskt=(
    Meja 11-11-23
  • telgebo

Fridha: Nej fy vad fruktansvärt.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-29 19:38:15 följande:
    jaaa du... det var nästan samma dag... haha.. vi åkte 17 juli
    Oj ja det vara nära, de kom fram till Riga den dagen åkte hem på kvällen så ni möttes på havet då ha ha.

Hörni tjejer en fråga till er: Någon här som ätit p-piller och sedan slutat, hur lång tid tog det innan ni fick tillbaka en någorlunda regelbunden cykel?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-07-29 21:39:00 följande:
    Oj ja det vara nära, de kom fram till Riga den dagen åkte hem på kvällen så ni möttes på havet då ha ha.

Hörni tjejer en fråga till er: Någon här som ätit p-piller och sedan slutat, hur lång tid tog det innan ni fick tillbaka en någorlunda regelbunden cykel?
    jaaa det måste vi väl ha gjort ... vi lämande ju stockholm 17:e på kvällen och kom fram 18:e... Jag kan varmt rekomendera Tallink RIga hotell.... men ta gärna taxi eller buss dit för det är inte utsatt på kartan...är inte så långt att gå...max 20 min...Förutsatt att man går till slutet av gatan först... och inte början som vi gjorde ha ha...
  • Trolltoka
    telgebo skrev 2012-07-29 21:39:00 följande:
    Tror de kom rätt snart regelbundet. Iaf första gången. Sen med alla minipillervändor så har mensen blivit helkajko. 

trolltoka.wordpress.com ~ trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13*
  • Knasten83

Fridha: förstår att du inte vill tränga dig på. Jag hade skickat ett sms eller brev eller ngt och visat att du bryr dig men vill ge henne andrum. Är hon en väldigt nära vän tycker jag du ska åka dit och omfamna henne, låta henne skrika ut allt.. Hua!!! Vilken mardröm, fick klump i magen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester