• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mli1988 skrev 2023-05-22 19:18:46 följande:
    Här är en bättre bild ovanför :)
    Här ser man ju något .. för mig är det ett grått streck dock. hur ser det ut för dig ? 
  • Cashili33
    mli1988 skrev 2023-05-22 19:51:30 följande:
    Det är lite blått bara! Blir så förvirrad 🤔
    Ta ett nytt om Ngn dag och se om det blir ett klart blått streck 
  • Cashili33
    Hallonglass91 skrev 2023-06-05 08:35:31 följande:

Har aldrig fattat varför man behöver tolka test men nu är jag där. Skulle ni säga att detta är positivt? RFSU test efter 3 minuter.

Ser positivt ut !  
  • Cashili33
    Sanlin90 skrev 2023-06-05 11:23:08 följande:
    Taget efter 5 min strecket som är ofantligt svagt var kvar tills tiden gick ut vid 10min men bleknade sen bort, är det negativt då eller kan det ändå va positivt?
    lär ju inte synas här för kvaliten blir så otroligt dålig. 
    Jämför med mina egna svaga från CB och då har man ändå sett en blå rand som gick att fota . ser du det på riktigt ?
  • Cashili33
    Sanlin90 skrev 2023-06-05 11:37:54 följande:

Jag såg tydligt hela strecket vid 5 min som jag fotade (tror du kommenterade min bild på ifokus att du såg något, betydligt bättre kvalite där men du räkna det som neg nu) men sen när det gått 10 min så la jag bort det och kollade senare igen men nu syns inget alls. 

Ah ok förstår. Du får avvakta då i ett par dagar och se om det ökar 
    har du några tecken på graviditet? 
  • Cashili33
    Sunshine2 skrev 2023-06-10 18:23:00 följande:

Tog det här testet idag, jag tror att jag ser ett streck om jag nu inte inte inbillar mig.
    Vågar man lita på

Jag ser ärligt inget men du kanske ser 
    tänker att är det svagt nog att ej komma med på foto än så vågar jag inte säga att det är positivt, men ta ett nytt om nån dag och se om det ökar ????
  • Cashili33
    Vågen22 skrev 2023-06-10 20:17:17 följande:

Idag på eftermiddagen när jag håller mig ca 4,5 timmar men knappt druckit nåt så fick jag ? inte gravid? på det digitala men det manuella såg ut såhär ( kom visserligen en stund efter testtiden.) Eftersom det digitala sa negativt borde jag slutta hoppas men ahh det är svårt. Vet inte när jag hade ä, nångång mellan 28-30 maj skulle jag tro.

orimligt att jag är så nyfiken 😄

nån som tror jag har en chans? 

Tolkar tyvärr detta som negativt , ser inget 
  • Cashili33
    Sunshine2 skrev 2023-06-11 22:24:17 följande:

ser ni något eller inbillar jag mig?

Ser inget 
  • Cashili33
    warmefjord skrev 2023-06-26 18:16:30 följande:
    vad tror ni?
    Kanske början på ngt 
    var o cykeln är du ? Är detta ett CB early? 
  • Cashili33
    warmefjord skrev 2023-06-27 13:45:08 följande:

Syns ett tydligt streck i verkligen, absolut ingen tvekan. 
    Men har ju hört endel dåligt om dessa test, clearblue early ja. Att dom ger streck oavsett liksom. 

Hade positivt  ägglossningsteat för 13 dagar sedan. Inte hunnit med någon mens sedan sonen föddes i mitten av mars. 

Ok 
    bara att hålla tummarna 

hade själv positivt på dessa test ( dock starkare ) men eftersom det är ett early så ska det ju va jättestarkt nära bim ( enligt mig ) för annars har man ju väldigt lite hormoner i omlopp . 

du kanske är på ÄL +11 -12 då om du hade positivt för 13 dgr sen så bara hoppas det ökar 🌺

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester