Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här är kvällens test.
Kan man vara gravid, trots sparsam blödning? Någon som varit med om det?
håller tummarna !!
Här är kvällens test.
Kan man vara gravid, trots sparsam blödning? Någon som varit med om det?
Såhär ser mitt test ut på bim+ med RFSU testa ofta.
Är det så starkt det bör vara? Eller kanske till och med starkare? (Jag hade fertila flytningar och äl-värk med flera dagar i mellan)
Svansmamman vad säger du? Du verkar ha bra koll 
Någon med erfarenhet av CB Early som blir positiva med breda blå streck efter testtiden gått ur? Testat 3 ggr i dag och samma varje gång 😔
Såhär ser mitt test ut på bim+ med RFSU testa ofta.
Är det så starkt det bör vara? Eller kanske till och med starkare? (Jag hade fertila flytningar och äl-värk med flera dagar i mellan)
Svansmamman vad säger du? Du verkar ha bra koll 
Min cykel är mellan 24-28 dagar. Fick förra månaden enbart svaga streck med ultratidig och *inte gravid* med veckoindikator. Strecket blev så svagt att det knappt gick att se. Blödde sedan mycket kraftigt i 6 dagar och hade mycket ont (mer än mens). Inväntade äl och såg stegringen med stickor.
Nu testade jag pos på äl+10 men ultratidig (och kunde skymta redan då med RFSU). Nu är jag i 2-3 enligt veckoindikatorn.
Men det knasiga är att jag fick fertilt sekret två gånger! Med 4-5 dagars mellanrum (samt äl-smärtor). Kan det vara två befruktade ägg? 😁
Idag är jag på bim+3 och testet ser ut såhär:
Oj ser verkligen inget på stickan haha
är detta ett testa tidigt digitalt ?
Grattis !