• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kawa81 skrev 2023-09-10 16:52:58 följande:
    Jämför man graferna ser det inte ens ut å va samma tempkurva faktiskt, på första grafen  t.ex har du en tempdipp ner under baseline på dag 2 samt två toppar men det har du inte på nästa graf och där är fler skillnader.. 
    Graf 2 stämmer däremot med att du idag är på äl+10 😃 å modigt av dig å ta ut graviditet i förskott dvs före BIM, det hade ente jag vågat 🤭🙈
    Blir oxå helt förvirrad 
    två helt olika grafer med ÄL på olika dagar ? 
  • Cashili33
    Cashili33 skrev 2023-09-10 19:18:31 följande:
    Blir oxå helt förvirrad 
    två helt olika grafer med ÄL på olika dagar ? 
    Ser nu dock att det är samma cykel men ÄL utsatt på olika ställen  ? 
  • Cashili33
    Lillablåvalen skrev 2023-09-10 19:42:07 följande:
    Nu kom jag på varför!! Jag lägger ibland in temperaturerna manuellt, även fast jag har en termometer från NC som lägger in temperaturerna via bluetooth (jag har inte alltid bluetooth aktiverat.) Imorse la den in min temp med bluetooth och även tidigare temperaturer jag tagit (den ersätter den de manuella temperaturerna om man skulle råkat skriva någon siffra fel.) Måste vara därför bilderna ser olika ut. Första bilen är innan min termometer lagt in temperaturerna och den andra bilden är efter den uppdaterat. Så då behöver jag inte tro att jag blivit knäpp
    Då är ju frågan vilken dag ÄL eg skedde på eftersom deN flyttats 
  • Cashili33
    lamadisco skrev 2023-09-13 14:58:57 följande:

Det stämmer, den bilden var tagen några minuter efter avläsningstiden. Jag såg något även inom tiden, men det blev ännu tydligare när det torkade. Denna bild är tagen inom tiden, jag ser som sagt något svagt men svårt att se när man laddar upp här kanske 

Återstå att se om detta bara är färg som rinner över testet och skapar en illusion av en linje eller om det blir positivt i dagarna 

det torkade testet är negativt 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-14 18:58:15 följande:

Gjorde bilden ljusare. Ser ni något på alla 3 tester?

Så himla svårt att se om det är färg i eller inte .. 
    har det ökat den första testet du tog den 11e? 

Jag kan inte säga att jag ser ngt solklart plus här men en skugga syns 

antar att detta är ngt test du öppnat? 

• Cashili33
    Gdottir skrev 2023-09-14 13:47:27 följande:

Är på BIM +5. Idag tyckte jag att jag ser ett svagt streck, men tror att det kan vara ett spöke.. har exponerat den andra bilden och då blir det tydligare! Ser ni något? 

Tycker ej man ska tolka redigerare så jag tittar på den översta bilden och där ser jag inget. 
    Om du är 5 dagar efter BIM så bör testet vara rätt tydligt positivt nu 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-14 19:44:26 följande:

Ser mer blått i verkligheten men jag är väldigt osäker. Känns som jag får streck på alla slags test jag tar. Ska vänta några dagar sen ta ett till test, känner att alla test bör inte få svaga streck inom tiden. Clearblue testen har jag öppnat för att se. Har bim om 8 dagar ungefär, så det är nog tidigt än.

Om 8 dagar ? 

men du tog ju ett test för 2-3 dagar sen med någon skugga på. Hade du alltså 10-11 dagar till mens ? 

Blir lite förvirrad 😊

men oavsett bara hoppas ett streck blir fullt synligt och klart positiva !! 

• Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 07:28:53 följande:

Tog detta nu på morgonen. Är lite osäker om jag är på äl+9. Kan nog vara så att jag bara är på äl+8 om ägget släppt tidigare. När jag var hos klinken förra veckan i måndags så sa hon att den släpps nog om 1-2 dagar men att det är inte helt omöjligt om den släpps senare under veckan med. Så vet inte hur jag ska tänka😅 vad tror ni om testet? Har såklart öppnat det för att se bättre.

Svårt att se något definitiv här 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 09:09:04 följande:

Samma test men mer torkat nu. Får clearblue rapid detection alltid ett streck efteråt? Jag hade ju ett svagt streck innan redan men nu när det hsr torkst lite så är den mer tydligare. Vad tror ni?

Ja CB får alltid blåare när de torkat 
    rätt kända för det tyvärr 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 18:33:46 följande:

Apoteket hjärtats egna test. Tog det nyss. Inte koncentrerat urin dock. Någon som skymtar nåt?

Jo skymtar skuggor gör man ju på alla 
    men ökar det ? ❤️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester