• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mammelie1891

Jag skulle gärna testa imorgon (äl +8) om jag bara hade några tester... ska beställa imorgon.

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Meja JP
    Meja2011 skrev 2012-08-10 21:23:21 följande:
    Meja jp: ja ngt svagt ser jag:)

Tavk för att du kikade.jag har ett test kvar.jobbar lördag och söndag så jag tror inte jag testar.får se om jag kan hålla mig tills måmdag
  • Knasten83

Mammalie: oh My god!! Har du inga test och är på äl+8?!?!?! Awesome!! :))

Capiche: ser fram emot morgontestet !

• Ankena

Jag har laddat upp med 21 st. Hoppas det är sista gången jag behöver beställa oxå!

• alexander2011

Pärsikan: jag ser absolut på testet,  fast väldigt svagt :)

Knasen: Åhhhh hoppas det är ett tecken är sj bara på äl+2 idag, har fortfarande äl värk men emr på höger sidan. fick inte t  ill det med karln igår men jag hoppas att det räcker att vi myste dagen då jag fick positivt för dagen efter var det negativt :)

mysmamman : SER på dina bilder, visst är de suddiga men det syns ändå  

• alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-10 14:47:08 följande:
    Då jag har uvi i just nu har jag varit skeptisk till att testa mig på morgonen då deb är som värst! Nu idag BIM -3 visar det absolut ingenting :( men det har visat mest på kvällarna? Och då brukar jag hålla mig. Börjat tappa hoppet nu :( fast jag fått svagt rosa på Bim - 5 kan uvi göra att det inte visar som det ska?

det undrar jag oxå :S asså med mina äl tester. jag ahr oxå UVI just nu :(
  • Knasten83

Mammalie: vänta nu... Glömt?!?! Jag vill också glömma, hur bär man sig åt?

Ankena: kör hårt!!! :)

• alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-10 20:36:20 följande:
    Nu har en rosa flytning börjat på BIM-3 :/
    så fick jag när jag var gravid med sonen Solig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester