• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Meja JP
    Adidas16 skrev 2012-08-10 21:03:37 följande:
    ff anställd? Jag är anställd de två veckorna på det företaget jag har varit i över två år, så han skriver ett kontrakt för hela aug men jag jobbar bara 1-10 aug. Dock jobbat olika varje månad dessa år förutom somrarna då heltid. Men inte varit ledig på 3,5 år då jag jobbat varje dag jag är ledig så kände jag för 2 veckor utomlands nu innan jag börjar det nya jobbet på den provanställningen. Dock samma månad som intervjun fick jag reda på att jag är gravid. Så börja tänka på dessa två veckor vilka konsekvenser detta kan bli? För läst att man måste skriva in sig på arbetsförmedlingen? men då pratade jag med chefen att jag kanske slipper de om han skriver kontakt för hela aug men jobbar inte. Tänkte om det räckte?

Då är det nogg ingen fara.men jag är ingen expert.
  • Meja JP

Ja jag tjatar...vet meen är ddet nån som sser .gt på mitt test? Ursäkta stavningen,ser inte när jag skriver

• Helenmedh
    isflikkan1 skrev 2012-08-10 21:16:39 följande:

Jamen, det understa på sista bilden tycker jag ser starkare ut :) Det e helt klart ngt där :) Hur länge till BIM el hur många dagar efter ÄL?
    Det är det som är så knepigt att veta.. Går man efter älflyt är jag på äl+9, går man efter smärta är det äl+5.. Testade inte med älstickor denna månad.. Förra månaden diffade nog min äl med två dagar eftersom mensen kom två dagar tidigare.. Kanske den flyttats denna gång också? 

Man blir ju rent ut sagt helt j*vla galen!
    Haha 
  • Meja JP

Testa idag om du imte nyöigen varit på toa

Capiche skrev 2012-08-10 21:15:15 följande:
    Jag är ÄL+9 idag ....vågar jag testa i morgon ?????
    ~ Tredje försöket / ÄL 1/8 / BIM 14/8 ~ www.capiche.blogg.se ~

• Capiche
    Knasten83 skrev 2012-08-10 21:20:12 följande:
    Men meja, jag är på äl+4!! Haha! Går icke!

Hur mår du? Fått mens?

Capiche: klart du kan! Du har ju hållt dej länge! ;)
    Ja jag vet!! Stolt haha. Nå då testar jag i morgon bitti då. Lika bra få svar någon gång!
    Meja JP skrev 2012-08-10 21:23:47 följande:
    Testa idag om du imte nyöigen varit på toa
    Idag vågar jag inte ;) I morgon bitti!!!!

~ Tredje försöket / ÄL 1/8 / BIM 14/8 ~ www.capiche.blogg.se ~
  • 3 barns mamma84

behøver er svar !!'BIM idag och jag SPRINGER på toan hela tiden kænner att blåsan e full men nær jag væl ska kissa så kommer det bara några droppar.svider inte alls nær jag kissar men e detta tecken på graviditet ??

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester