• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Längtar2 skrev 2023-09-15 18:56:51 följande:

Ska ta ett imorgon på morgonen. Verkar synas mer på morgonen för mig. Får se om det är någon graviditet🌸

Jag skulle tro att det är nått för du får ju som skuggor , även om inget är ett definitivt tydligt streck kanske 

kan va tidigt eller ev hormoner som ej ökar 

varanna dag ska hcg fördubblas 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-15 19:28:59 följande:

Ja, man skulle kunna tro de är nåt. På CB har jag fått negativt förut, då har det inte ens varit en skymt av någon linje, även fast det torkat. Får se imorn🤞🌸

Japp 
    När du jämför test ska de ha fördubblats varanna dag 
    lycka till 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-16 09:02:53 följande:

Flo appen visar ägglossning den 7e. Så kan nog vara så att jag är på äl+9. Med min yngsta fick jag svaga utslag på äl+11, väldigt svaga

Oavsett när ditt ägg släpptes så ska ett ägg som fäster fördubbla hcg varannan dag 
    så det spelar inte så stor roll om det var 1-2-3 dager sen när du väl börjar få streck för nivån på hcg ska ändå lnte ligga kvar , om du förstår hur jag menar 

hoppet är ju det sista som lämnar en men av erfarenhet så vet jag att streck som är svaga och lnte blir starkare med 48 h mellanrum oftast är kemiska graviditeter 💜
  • Cashili33
    Muurrreeee skrev 2023-09-16 13:04:14 följande:

Nu ställer jag en off topic fråga här för att ni är så duktiga på att svara här..

Jag var på VUL i v. 7+3 och då fanns hjärtslag och barnmorskan mätte till 7+0. Igår när jag var på vanligt UL v. 9+6 kunde barnmorskan inte se något över huvud taget, hon sa att det nog berodde på att jag har en kraftigt bakåtlutad livmoder. Någon annan som råkat ut för samma? Känns så konstigt att ingenting alls syns när det nästan var v. 11?. Inga blödningar eller nånting har jag heller?

Vadå hon kunde inte se ett foster ?? 
  • Cashili33
    Muurrreeee skrev 2023-09-16 14:44:34 följande:

Ja men visst; kände exakt samma. hennes kollega sa till och med ?kanske hon ska kissa då?? Men det svarade hon inte ens på

Låter jättekonstigt om de ej kan se ngt över huvud taget 

foster kan återbildas om man har otur men jag hoppas inte det är så för dig utan att de sett fel 

MEN de borde väl kunnat höra hjärtslag ?? 
  • Cashili33
    Muurrreeee skrev 2023-09-16 15:42:53 följande:

det hördes inga hjärtslag vad jag vet..

😞

vad är deras plan då ? 
  • Cashili33
    Muurrreeee skrev 2023-09-16 17:28:46 följande:

Jag tänkte inte så långt att jag skulle börja ställa krav på dem, jag tänker att det är på deras ansvar? dom har ingen plan; utöver att jag ska göra TUL om 3 veckor, känns helt sjukt! jag kan inte vänta tre veckor! Har ställt frågan till gynmottagning om att få komma på koll

Självklart måste de säkerställa att det finns ett foster 
    De kan ju inte bara gissa / anta det 
    galet !! 
  • Cashili33
    Längtar2 skrev 2023-09-19 21:25:18 följande:

Tog detta nyss. Ser ni något?

Ngt svagt skymtar man 
  • Cashili33
    Bellannn skrev 2023-09-23 10:05:10 följande:
    Är det någonting där eller ser jag i syne?????
    Ser ttvärrr inget ❤️
  • Cashili33
    rubie skrev 2023-09-24 17:36:09 följande:
    Hjälp? Streck är det där men inte i mitten?! Har 4-5 dagar kvar till mens..
    Positivt 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester