Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

BF juni 2012

Sötis Vi lyckades knappt få några bilder på vår lille. Han vägrade samarbeta och rullade ihop sig till en liten boll och kröp mer långt ner i bäckenet så fort det skulle mätas. Men barnmorskan såg tydligt att det var en liten pojke iaf

• RocketQueen

Jag såg inte var det för kön men barnmorskan såg det tydligt, dom har ju lite mer tränade ögon än vad vi har. Säger ni till innan att ni inte vill veta så tror jag att dom sköter det snyggt.

• RocketQueen
    Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid

1 - Norrlandstöus
    6 - lillalyckan
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria

Vi har börjat handla. Vi köpte vagn rätt tidigt. Och vi köpte spjälsäng på Ikea redan när vi hade gjort kuben då det var en utgående modell som vi tvunget ville ha. Och vi har satt oss och skrivit en lång lista på allt vi ska köpa innan juni. Om en vecka blir det ett besök ner till Ullared där vi tänkte att vi skulle fynda en hel del.
  • RocketQueen

Vi har köpt några enstaka kläder i 50 bara, tänker som så att det antagligen kommer att vara sommar så man kanske inte behöver så himla mycket kläder ändå och dom växer ju så fort när dom är så små.

• RocketQueen

Vår Cameleon har mörkbrun bas med offewhite topp, hur fint som helst! Och vi ville också ha mörk bas för att det är lättare att hålla rent helt enkelt, kan tänka mig hur det ser ut när man kört genom lera med en ljus...

• RocketQueen
    OHs mamma skrev 2012-01-23 13:30:33 följande:
    Ja, jag håller koll! Finns en intressant nu, dock solblekt toppklädsel vilket inte är så skoj...men det borde man väl kunna köpa nytt för en hyfsat billig peng, eller?
    Hur mycket vill du lägga ungefär? Hur gammal vagn kan du tänka dig osv? Det skiljer ju rätt mycket i pris på de som bara är nåt år gamla och de som är äldre. Jag tycker att det låter på dig som att du har bestämt dig och kommer att ångra dig om du inte köper en bugga

Idag har jag träffat läkaren på mvc, hon konstaterade att jag hade rejält med foglossning och sjukskrev mig på 50%, så nu håller vi tummarna för att försäkringskassa godkänner det också.
Svar på tråden BF juni 2012