Inlägg från: Speedofsound |Visa alla inlägg
  • Speedofsound

BF juni 2012

Zenoble: är det bra kvalité (för att vara Ullared då, jag är inte så kräsen;) på den? Vet du om det finns i stora storlekar?

Jag har ju F-kupa innan, lär ju gå upp ett par storlekar till :/ nån som har någon koll på hur
    Många storlekar man bör gå upp?

• Speedofsound

Jag ska ha babyskyddet i bak. Det finns speglar att köpa så att man kan se barnet. Är det så att barnet spyr eller nåt annat så är det ju bara att stanna intill vägen. Det är ju säkrast att stanna vilket som om man ska ägna tid åt att grejja med barnet också.

• Speedofsound

Idag skrev vi papper på vårt hus :D ikväll bor vi första natten! Så glad! :) Gick in i v34 idag också, bara 7 veckor kvar!!

• Speedofsound

Jag köpte brio primo med isofixbasen. Superlätt att sätta i bilen, testvinnare 2011 (ihop med isofixbasen) inte alltför dyr (1300 på beginners i Trollhättan) och så är själva babyskyddet lätt att ta i och ur basen och framför allt lätt att bära :)

• Speedofsound

Jag har läckt sedan v20 om inte tidigare. Får ofta fläckar på mina t-shirtar! :P Fast oftast får jag det när jag går hemma i tröjor utan bh :P Hatar att ha bh på mig! Haha.

• Speedofsound

Nu har jag fått mina fått mina första bristningar, inte sp synliga dock, men dom känns. Måste erkänna att jag blev lite ledsen, för jag trodde jag skulle bli utan. Jag vet att det är naturligt och inget att göra åt, man ska vara glad över att man får en bebis överhuvudtaget :) men lite ledsen får man väl bli ändå? :P

• Speedofsound

Jag har också mina under magen, det var sambon som sa att jag fått det :P Jag har bara ljusblåa strimmor som förhoppningsvis bleknar med tiden :)

• Speedofsound

Mina har inte svullnat nåt men läcker ändå. Så bara för att ni inte svullnat så behöver ju inre det betyda att ni inte har nån mjölk :) Det är nog väldigt olika för alla :)

• Speedofsound

Jag är också lugn inför förlossningen :) Ut ska den ju och personalen kan ju sin sak. Smärtan är nog svår att föreställa sig och det finns förhoppningsvis tid för smärtlindring :) Jag känner att det är ingen idé att oroa sig nu, det hjälper ju inte mig vid förlossningen ändå :P

• Speedofsound

Åh, vi har ett problem här hemma. Vi har två stycken innekatter som vi nu tänkte skola om till utekatter. Men så har vi börjat tänka om lite, vi vill inte att de ska ligga i spjälsängen ifall de får med sig fästingar in, samt att det blir massa päls i sängen. Men vi vill inte ha dom som innekatter heller, då kommer vi aldrig kunna ha öppet ut på altanen, öppna fönster och vädra huset eller nåt sånt. Så nu funderar vi på om vi ska ge bort dom istället. Det gör så ont i mitt hjärta men det känns inte som det finns någo bättre alternativ?

Svar på tråden BF juni 2012