Bumman79 skrev 2012-05-14 12:03:29 följande:
Känner igen det där med att bli frustrerad över att tappa saker hela tiden JUST NU när man knappt kan böja sig ner :P.
Jag har inte heller en massa sammandragningar å värkar tror jag iaf...ibland väldigt sällan har jag haft en liten värk i magen som kanske kan vara SD men jag är inte säker...ibland har jag ont i magen ändå pga IBS så jag blir osäker...
Fin säng jag har oxå tänkt att bädda vår spjälsäng idag men måste bara tvätta lite först :).
Jag har en hel del sammandragningar, men inget annat. Kanske är lika bra iofs eftersom alla verkar tycka att förvärkarna är för jäkliga :/
Eftersom jag inte kan fixa med så mkt i trädgården så fick jag tvätta istället ;)
Polarlantis skrev 2012-05-14 12:17:09 följande:
Så fin säng! Blir sugen på att bädda våran också...ska göra det snart, ska bara köpa täcke först. Vi har ju inget barnrum utan måste försöka att trixa in den i vårat lilla lilla sovrum, men jag har en plan hur det ska funka...så i vinter får vi bygga ett nytt rum (jobbigt att bara tänka på just nu!)
Jag kan inte heller vila, blir tokig på alla som säger att jag ska göra det! Försökte också rensa i rabatten igår...orkade bara en liten stund, sedan in och sova lite...men så har vi varit sjuka också.
Har mycket mer tryck nedåt nu men jag tror mest det är trycket på åderbrocken i underlivet som ökar, hur kul är det liksoM??? Men en hel del ilande känner jag och lite mensvärk ibland men det är inte ngt att häga i julgranen ännu...men har ju 38 dagar kvar också...zzz...
Tack :) Jobbigt att bygga nytt rum, men vad kul samtidigt att få göra allt från början! Får man precis som man vill. Vi hade ju bara tur att famlijen som bodde här i huset innan oss (flyttade in för 3 veckor sen ;) hade målat med en snygg grön färg i rummet!
Jag får ju så jäkla ont i händerna och fingrarna om jag grejjar för mkt. Så jag får snällt sitta och titta på...
Åh, inte kul med åderbråck.. Men det är faktiskt väldigt kort kvar, även fast det inte känns så! Svosch säger det så kommer alla ligga på BB ;)
Det ska bli så kul att se alla uppdateringar här på små bebisar som ploppar ut!! ^^