RocketQueen skrev 2012-05-10 11:22:43 följande:
Jag skriver nog inget brev, har en extremt väldetaljerad förlossningsplan i min journal som min bm har knåpat ihop så jag skulle gissa på att det räcker.
Vi tänkte också ta ut fyra dagar i veckan, man vill ju som sagt att de ska räcka så länge som möjligt. Sen om jag känner mig själv rätt så kommer inte jag att kunna hålla mig hemma på heltid mer än ett par månader utan kommer nog att ta några extrapass nån helg i månaden framåt hösten

Jag har faktiskt redan ansökt för de första månaderna, känner jag mig själv så finns det en risk att jag glömmer bort det annars

om du ansöker om det redan nu, vilket datum söker du för då? Tänkte också fixa det nu, men så kom jag på att jag vet ju inte från vilken dag jag ska söka..
Jag ska nog prata med BM om en detaljerad förlossningsplan istället och ta det lite som det kommer på plats. Ska prata igenom allt väldigt noggrant med min sambo om hur jag vill ha det också. Han känner mig ju såpass bra också så att jag hoppas att han kan prata med dom på förlossningen också :)