BF juni 2012
Grattis jagelina! :)
Nu har jag beställt en Belly Bandit i hopp om att få en snygg mage till sommaren ;)
Grattis jagelina! :)
Nu har jag beställt en Belly Bandit i hopp om att få en snygg mage till sommaren ;)
Jag beställde en original i beige. Tänkte att den kanske funkar till det mesta! Men jag var allt sugen på att köpa lite finare.. Men de kostade ju mer :/
SisenS: Hoppas att det sätter igång snart då! :) tänkte fråga min BM imorgon om hon utför sånt.
Jag beställde från mammashop.se. Fick ett smycke gratis om man beställde över 500 :- :) Försökte beställa från USA då det blev typ 300 :- billigare... Men hittade igen sida som skickade hit :/
Precis varit hos BM och allt såg okej ut. Sf-måttet var 27 och blodtryck 110/60. Nu är bebisen fixerad också :) Bokade in tid för hinnsvepning på BF på torsdag. Hoppas att det gör att något händer! :)
Förresten, ni som gjort hinnsvepning. Hur mådde ni efteråt? Kan man köra bil själv och så?
Kan vara bra att veta, onödigt för sambon att ta ledigt för att enbart köra :) Vi har en automatväxlad bil. Det är dags att byta upp dig RocketQueen ;)
Haha platåskorna har tydligen gjort entré i modevärlden igen, billigare än en ny bil? :P
Hm, hoppas att min BM är väldigt snäll mot mig då! :P Det är nog väldigt individuellt hur det känns kan jag tänka mig. Får vänta och se helt enkelt! :)
Grattis till dig! Hoppas ni mår bra :))
BF idag, inga känningar överhuvudtaget! Men hoppas på att hinnsvepningen i eftermiddag ska göra susen och att vi i helgen får en liten bebis!