Inlägg från: Speedofsound |Visa alla inlägg
  • Speedofsound

BF juni 2012

Grattis Emelie!

Pojkarnasmamma85: Hoppas det betyder att det är på gång snart iaf :)

Bejb: Jag förstår dig helt och hållet! Jag har dock sluppit att samla på mig så mkt vätska än så länge, men bristningarna blir det fler och fler av :( Men det är väl inte sp mkt att göra åt, hoppas det inte syns lika tydligt om ett par månader. 4 veckor kvar nu men jag hoppas på 2...

PetraK: ja det kanske är dumt att lägga pengar på något innan man vet om det verkligen behövs!

Idag berättade min sambos kusin om en säng som man kunde koppla på sin egen säng. Såg ut som en halvmåne. Var tydligen väldigt smidigt på natten när det var dags för amning :)) men den är nog ganska dyr :/

• Speedofsound

Min lilla bebis i magen har bestämt sig för att trycka ut huvud/axlar i ljumsken och samtidigt sträcka ut benen i revbenen. Härligt när man är extremt kittlig i ljumskarna! :)

• Speedofsound

Haha jag har gjort desamma! :D brukar filma när det rör sig som mest och skicka till mamma bland annat :)

• Speedofsound

Jag stod med en stor spegel i duschen :P sen fick jag köra lite i blindo också, gick faktiskt ganska bra. Förlossningen struntar jag i, känner nästan att det är mer pinsamt att vara rakad på nåt sätt. De vill ju hellre se hår för att det är de bästa för kroppen egentligen :P så jag har inte rakat på ett ta så att det ser ut som om att jag bara trimmar lite ;)

• Speedofsound

Nu har jag beställt hem hallonbladste. hoppas att det kanske kan få igång förlossningen liiite tidigare ;)

• Speedofsound

Gick in i vecka 38 idag, 21 dagar kvar till BF! :))
    Alltså, kan ni fatta vädret eller?! 28-32 grader i solväggen heeela veckan! Kommer ju vara fint solbränd på förlossningen iaf ;) Idag är en toppendag!

• Speedofsound

Uh, efter att vi hade sex förut så har jag haft sjukt många sammandragningar! Dessa är mer intensiva och smärtsamma är vanligtvis...

• Speedofsound

Ja, sex kan hjälpa till att starta förlossningen :) tror dock inte du behöver oroa dig i v 36, man kan ju ha sex under hela graviditeten utan att få problem :)
    Jag hoppas att det här påskyndar lite iaf, men det var en smärtsam kväll.. Tur att det är skönt innan iaf ;)

Svar på tråden BF juni 2012