Inlägg från: Speedofsound |Visa alla inlägg
  • Speedofsound

BF juni 2012

Pratade med förlossningen idag ang. Mina sammandragningar. Jag blev lite orolig eftersom jag bara fått sparkar mot revbenen de senaste dagarna också. Vill inte att det ska sätta igång för tidigt. De sa att jag skulle lämna ett urinprov för att se ifall jag har urinvägsinfektion som kan göra att man får sammandragningar. Annars är det bara att vila och hoppas på att det inte eskalerar! :)

• Speedofsound

Hu vad stressad jag blir nu :S Vi har bara köpt lite kläder än så länge typ. Eller ja, säng, vagn, babyskydd och lite småplock. Vi flyttar ju till huset snart så det känns dumt att köpa på sig för mycket nu som man sedan ändå måste packa ner och upp igen.
    Vi har börjat fundera på skötväska, vad ska man tänka på när man köper?

• Speedofsound

Har ni fått några andra problem än? Jag har blivit kroniskt täppt i näsan :P Jag har så känslig näsa också... Så fort jag snyter mig så blöder jag! Inget nässpray här inte.. Får nog leva med att andas på halvfart resten av tiden :P

• Speedofsound

Det börjar blöda flera ggr om dagen, lite jobbigt när man är på stan :S hoppas det blir bättre snart!

• Speedofsound

Det är väl bara att stå ut :) Vi köpte en jättesöt speldosa idag i form av en kanin, nu ligger den på min mage och spelar för bebisen! Nu börjar jag känna att jag faktiskt ska bli mamma på riktigt.. :)

• Speedofsound

Är väldigt glad att jag slipper sånt där. Trodde jag skulle klara mig utan vissa bekymmer, men nu har hemorrojderna kommit... :( Varför har alla såna "hemska" åkommor så äckliga namn? :P

Svar på tråden BF juni 2012