Inlägg från: RocketQueen |Visa alla inlägg
  • RocketQueen

BF juni 2012

Blää vaknade 0545 av att jag mådde illa Kräks Jag som hade tänkt sova till tio iaf! Suck... Jag som pratade så mycket om att jag bara mådde liiite illa och inte hade ont i brösten fick snabbt äta upp mina ord. Brösten ömmar så att jag måste ha sportbh på mig hela tiden!

• RocketQueen

Haha jag kan ha vanlig behå på mig så länge jag rör på mig, jobbar eller så men är jag hemma så är det sportbehå som gäller

• RocketQueen

Idag har jag ringt och bokat tid för inskrivning! Så först är det hälsosamtal imorgon bitti och sen inskrivning första november, spännande, nu känns det lite mer på riktigt

• RocketQueen

Bara att marker och kopiera. Sen klistrar du in den i ditt svar och lägger till dig själv

• RocketQueen

Skånetös: Vi har tänkt göra KUB, min man tycker att det är jätteviktigt och han vill verkligen, verkligen göra det. Antar att det är känslan av kontroll som lockar

Molly85: Välkommen! Kul med lite fler stockholmare

• RocketQueen

Ja, vi har diskuterat det här med kub ganska mycket och vi har kommit fram till hur vi vill göra vid ett eventuellt dåligt resultat. Jag tror också att det är viktigt att man är överens om det innan och inte gör kub-testet bara för att man vill se bebisen, det är ju bara en bonus! Man sätter sig själv i en ganska jobbig sits annars...

• RocketQueen

Åh jag vill jättegärna veta vad det är för kön! Om det inte skulle gå att se kommer vi nog att boka ett privat ul. Det skulle bli så mycket lättare att relatera till att det faktiskt händer på riktigt, och det känns som att man liksom får lära  känna pyret lite då. Och gravidförsäkring ser jag ingen anledning att strunta i. Iaf grundskydden, det är ju gratis så man förlorar ju inget på att ha det

Svar på tråden BF juni 2012