Inlägg från: Norrlandstöus |Visa alla inlägg
  • Norrlandstöus

BF juni 2012

RocketQueen skrev 2012-01-03 11:35:41 följande:
    Norrlandstöus: Åh vad roligt! Vad härligt att dom kunde se kön också

Ja det var super härligt:) hon sa att det var en pöjk men vi kunde inte se det själva men man får ju lita på barnmorskan:)
  • Norrlandstöus
    M karl skrev 2012-01-03 11:21:14 följande:
    Grattis, vi har också bf 1/6

:D:D känns så spännande nu när man vet:)
  • Norrlandstöus

jag tror dom kollar även rumpan och kön även om man inte vill veta bara för att dom ska se så allt stämmer.. vi såg ganska svakt att det var en liten grabb..:)

• Norrlandstöus
    chichiwow skrev 2012-01-06 16:32:52 följande:
    Här jag bor berättar de inte vad det är för kön. Och själv vill jag ändå det ska vara en hemlighet. ;)

Vi ska på RUL 23 jan. Såå spännande o få se den lill*, trots att jag redan sett den två gånger. Men inte mannen. Så för han blir det första gången. :)

Kanske finns en BF-lista i denna tråd, men orkar inte bläddra igenom alla 100 sidor - när ska alla ha? ;)

1/6 är vi beräknade till:)
  • Norrlandstöus

Kan slänga in nån bild framöver men eftersom jag har lite extra sen innan så ser min så stor ut;) haha  Men idag har det börjat läcka ur mina bröst men det är bara som grumligt vatten,. nån fler som har det så och vet om det ska vara bara vatten?

• Norrlandstöus
    Speedofsound skrev 2012-01-09 14:21:40 följande:
    Nu har vi fått se vår lilla krabat! Den ville inte ligga still för en sekund nästan :P vände ryggen till, upp och ner, gosa ner ansiktet så att det inte gick att fota. Men det blev några bra ändå :))

härligt! visst e det en underbar känsla att få se den lille där inne:D
  • Norrlandstöus

Grattis till er som varit på rul!:D Inte så länge kvar tills våra små mirakel kommer., det går ju såå fort:)

• Norrlandstöus
    bejb skrev 2012-01-13 11:30:42 följande:
    känner ni andra fosterrörelser varje dag eller är det lugnare vissa dagar?
    har inte känt något extra sprattel sen i förrgår :/

har haft full rulle i magen i flera veckor nu men igår var det helt dött, inte ens en liten kick och jag frågade om sambon kunde prata med den lille och se om han reagerade.. Sambon pratade mot magen och just då kände jag den första sparken fram i magen (har moderkakan i framvägg så har bara känt neråt och bakåt..) Så roligt att den hörde honom och reagerade..
Svar på tråden BF juni 2012