Inlägg från: Speedofsound |Visa alla inlägg
  • Speedofsound

BF juni 2012

Njae, jag har nästan alltid ont mellan skulderbladen pga mitt jobb :/ däremot har jag börjat få ont i fötterna, framför allt i hälarna. Efter en arbetsdag så vill jag knappt stå upp mer :P
    Det kryper som bare den i mina ben också när jag vilar, kliande känsla nästan!

• Speedofsound

Usch, det lät inte alls trevligt :/ hoppas det löser sig för dig.
    Vad konstigt det blev nu, jag kom in här för att skriva att jag blev fast anställd idag och är skitglad!

• Speedofsound

Tack så mkt :) Det är en sån otrolig lättnad! Nu ska vi leta hus så att vi alla tre får plats i hemmet :)

• Speedofsound

Hoppas jag med! Men det är ju skitsvårt att få lån som det är just nu.. Vilken 25åring sitter inne med 300 000 till en kontantinsats liksom? :S lägenheten är redan uppsagd för att vi skulle flyttat till ett annat ställe som inte längre är aktuellt. Icke bra :S

• Speedofsound

Usch vilka hemska människor.. Hade också haft svårt för att acceptera deras ursäkt. Det skulle kännas som att det blev tvingade art be om ursäkt istället för att verkligen mena det :S Stackare :(

• Speedofsound

Idag har inte varit en av de bättre.. Bebisen har legat och tryckt på urinblåsan samt sparkat på den.. Sen har jag fått svinont i högra sidan av ländryggen. Känns som att jag behöver stretcha men kommer inte åt :(

• Speedofsound

Mamma MB: jo, om du behöver jobba på snedden så är det nog så att ryggen blir snedbelastad. Kan du variera så att det inte alltid blir åt samma håll?
    Jag försöker tänka på min hållning och sånt varje dag på jobbet. Annars är jag paj när jag kommer hem :(

• Speedofsound

Mamma MB: jag har också en jättesnäll graviditet. Jag får ont i fötterna vid dagens slut, emellanåt lite kramp i vaderna på natten och då och då ot i ryggen. Men med en värmekudde och lite massage så försvinner allt. Det är jag tacksam för!

Bejb: Vad skönt att höra! Hoppas verkligen att de inte ger sig på dig något mer utan förstår allvaret och beter sig som vuxna. På mitt jobb är alla översnälla, får inte bära något nästan.. Haha, flyger vagnar till mig om de ser mig bära nåt :P
    När jag har sammandragningar känns det som om jag spänner magen "inifrån" typ :P gör aldrig ont eller så.

Svar på tråden BF juni 2012