Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Hej hej! Kikar in här oxå.. Fick pluss för några dagar sen.. Har försökt ett par månader men sen kom jag in på skola så vi bestämde oss för att vänta till jag är klar.. Men men då var det redan försent... Men mycket välkommet är plusset ändå..

• gizmolarson

Är det bara jag som är uppsväld och känner sig som 5-6 månaden.. Minns inte att jag var så här uppsvälld med någon av dom andra

• gizmolarson

var å gjirde vul igår eftersom jag hade fått "missfall" förra tisdagen kom det massa blod å två stoooora klumpar..men vad såg vi..jo ett levande foster..så då är väl man gravid igen då??!!
     fast nu blir jag nojig att bebis kanske var för lite..en vecka hit å dit..kan man mäta så fel?

jag som är en riktigt lattemorsa som dricker ca 5-7 latten om dan kan nu inte dricka en..suck..

Wilda 27okt-07, Tuva 17 juni-09
  • gizmolarson

ja men jag mår illa bara jag tänker på en latte..annars bryr jag mig inte så mycket om hur många latten jag skulle ha druckit

Wilda 27okt-07, Tuva 17 juni-09
  • gizmolarson

Var å kollade lilla bebis igår å det stämde precis på dagen som fl:s uträkning.. Mysigt.. Går i i vecka elva idag så det börjar närma sig att sluta vara så orolig iaf

• gizmolarson

Går in i vecka 12 idag.. Bara en vecka kvar av första jobbig tiden.. Har fått sett bebis för tredje gången å tror på en pojk.. han/hon låg i honörsposition.. Mys...

• gizmolarson

På fredag skriver vi på... Har köpt hus å det sk bli så himla skönt att ha hus när familjen utökas från 4 till 5... Längtar..

• gizmolarson

Josenoah- kände sparkar senare med andra men när kg väl gjorde det så kände jag det mer p oftare än med första

Svar på tråden Juni-barn