Juni-barn
Åker till Ullared nästa fredag så efter det kommer jag nog börja packa lite.. Vi ska ha takvagga från början så spjälsängen kommer upp senare..
Åker till Ullared nästa fredag så efter det kommer jag nog börja packa lite.. Vi ska ha takvagga från början så spjälsängen kommer upp senare..
Pio- min kompis fick sitt första barn i vecka 29 pga att tappen inte orkade att bära ett barn, sen fick hon läggas in med sitt andra i samma vecka men efter ett par veckor sp hade tappen vuxit igen å hon fick åka hem å fick en som några dagar innan Bf.. hon har även ett tredje nu som inte kom FÖR tidigt även fast hennes tapp inte skulle orka bära en barn efter vecka 29 men hon vilade p tog det lugnt å det gick bra.. Hoppas det går bra för dig med..
Ojojoj 68 dagar kvar.. Max förmodligen... Det är ju ingenting.. Bara orolig över att vattnet ELLER att bebis ska komma i klassrummet :-/
Om det går över med Alvedon så är det nog/ väl inte på g??
Nä det har jag oxå hört.. Det var till pojkarnasmamma85
Vi har sex så fort det går ( på kvällarna) men när man har småbarn kan det vara svårt att få till det..så stor som jag är nu har hg aldrig varit någonsin å jag mår dåligt Över min kropp men min maken överröser mig med Komplimanger så framför honom så kan jag visa mig visst, sexlivet är väl inte lika vilt som före grav.. Blir mest samma ställning osv..
men det funkar det med..
Här blir det nog inget förlossningsbrev, har inte haft det med dom andra två å det enda jag vill ha är en varm blöt handduk som dom ska hålla för stjärthålet
Fyrklöver81- där ska den va bara man kan slappna av så mycket mer eftersom det trycker så mycket när det är dags..
När jag fick 2:an så sträckte jag mig på bb när jag låg å ammade å när jag kom hem från bb så kom eftervärkarna ( dom är ju värre än det vanliga värkarna) å det var fruktansvärt eftersom jag inte kunde röra mig efter sträckningen.. Usch å fy..
Jag hade inga förvärkar alls med någon av mina två å jag har fått dom 1 och 2 veckor tidigare än BF