Juni-barn
PIO- stort grattis, Freja är fint, det hade jag innan jag blev gravid denna gång
Ja fy fan för efterverkar.. Dom är värst tycker jag...
PIO- stort grattis, Freja är fint, det hade jag innan jag blev gravid denna gång
Ja fy fan för efterverkar.. Dom är värst tycker jag...
Vi kan koppla ur våran airbag själva å ska ha bebis fram, 3 å 4 åringen sitter bak samt en av oss..
Jag är blir mer å mer säker på att jag kommer föda oralt...
Ja innan barnet fyller 1 får man väl ta ut hur många/några dagar som helst å även behålla sgin.. Så var det för ett par år sen iaf..
Cataleya- det börja blir rätt trångt i magen nu å man kan börja känna mindre rörelser eftersom den inte har mycket att röra sig i..
Oki ja det är väl olika, i mina två grav har jag alltid känt mindre rörelser i slutet å det sa min barnmorska då att det var normalt..
Jag tog bara från mina erfarenheter å jag har fött friska å pigga barn men jag tycker absolut att man ska ringa oav. Vad man känner sig orolig över det var inte jätte många år sen jag födde barn..
Ensortsmamma- det är svindyrt att sätta ut just sånna annonser i tidningen, jag skulle sätta ut en när min X å bästa vän dog p det skulle gå på flera tusen.. Hemskt..
46 dagar kvar.. Fast tror på några dagar tidigare..
Jag kommer ha en gallerfilt å filt om det skulle behövas..