Juni-barn
Tycker att dom "äldre" modellerna av babysitters är bäst.. Som dom såg utnär man själv var liten..
Tycker att dom "äldre" modellerna av babysitters är bäst.. Som dom såg utnär man själv var liten..
Gammelmamma- hahaha hade en nyare modell till min först å den var kass så då köpte jag en ny " gammal" modell till min andra å den är bäst
Nu har vi 4 timmar kvar till Ullared.. Imorgon ska det shoppas
Jag har 1,7 mellan mina två första å 1,an kom 2 veckor innan BF å 2.an kom 1 vecka innan..
Jag har då gått upp bra mycket mer.. Slutar nog på en 25-30.. Å det känns väl så där, skulle vara överlycklig om det var under 10 kilo
Mina kilon sätter sig alltid över hela kroppen..ser ut som en vandrande jordglob.. Har alltid försvunnit efter förlossningarna så hoppas denna gång med.. Men man blir ju inte yngre..
Tre flickor- du behöver som sagt nog inte oroa dig, bebis tar ju först det h•n behöver sen får du resten
Idag har jag kännt mig överkörd.. Känner så fortfarande, inatt har jag inte sovit mycket, svårt när man måste kissa hela nätterna, har 2 barn, make å en katt med sig i sängen att hitta en bra ställning, så jag blev hemma från skolan idag å har legat helt utslagen i soffan å sängen hela dagen, åt middag hos mamma innan äldsta skulle på gympa.. Får inte i sig
Mycket mat för man börjar må illa, sen blev det soffan hos mamma innan det var dags att åka hem å nu ligger jag utslagen i soffan hemma.. Pust å stön..
Jag mår illa när jag äter.. Är nog för trångt i magen nu å sover på nätterna gör inte alls nästan...