Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Tycker att dom "äldre" modellerna av babysitters är bäst.. Som dom såg utnär man själv var liten..

• gizmolarson

Gammelmamma- hahaha hade en nyare modell till min först å den var kass så då köpte jag en ny " gammal" modell till min andra å den är bäst

• gizmolarson

Jag har då gått upp bra mycket mer.. Slutar nog på en 25-30.. Å det känns väl så där, skulle vara överlycklig om det var under 10 kilo

• gizmolarson

Mina kilon sätter sig alltid över hela kroppen..ser ut som en vandrande jordglob.. Har alltid försvunnit efter förlossningarna så hoppas denna gång med.. Men man blir ju inte yngre..

• gizmolarson

Tre flickor- du behöver som sagt nog inte oroa dig, bebis tar ju först det h•n behöver sen får du resten

• gizmolarson

Idag har jag kännt mig överkörd.. Känner så fortfarande, inatt har jag inte sovit mycket, svårt när man måste kissa hela nätterna, har 2 barn, make å en katt med sig i sängen att hitta en bra ställning, så jag blev hemma från skolan idag å har legat helt utslagen i soffan å sängen hela dagen, åt middag hos mamma innan äldsta skulle på gympa.. Får inte i sig
    Mycket mat för man börjar må illa, sen blev det soffan hos mamma innan det var dags att åka hem å nu ligger jag utslagen i soffan hemma.. Pust å stön..

• gizmolarson

Jag mår illa när jag äter.. Är nog för trångt i magen nu å sover på nätterna gör inte alls nästan...

Svar på tråden Juni-barn