Juni-barn
Bumman79- jag tycker att du ska köpen en med bumull i , min kompis köpte en med typ mjuka pärlor i och var inte alls nöjd med den..
Bumman79- jag tycker att du ska köpen en med bumull i , min kompis köpte en med typ mjuka pärlor i och var inte alls nöjd med den..
Igår var gubben i magen på G han sparkade ner ipaden i golvet inget datasnille kanske?!?!
Jag ligger oxå på magen oftast, beror på hur bebis ligger såklart
Mina förlossningar har varit lika förutom tiden .. Men jag har haft snabba förlossningar utan smärtlindring av nåt slag, har inte kännt nåt innan det var dags.. Så det är väldigt olika
Ahh 100 dagar kvar fast tror kanske 90-95
..min första tog 4.5 timme från första känningen å andra 2 från första, ganska vanligt att andra tar hälften så lång tid.. Men det vet man ju aldrig, lita på magkänslan som sagt..sen om det gör ondare eller inte är ju svårt att säga.. Eftersom jag öppnades så fort så blev det rätt intensiva värkar..
Några mysiga kommentarer jag får av min 2,5 åring- mamma, du är som barbamamma
- mamma, du är jättetjock, du är jättetjock hela tiden..
Min 4 åring så iaf att jag hade tjocka tuttar.. Tar det som en komplimang då dom
... I vanliga fall ser ut som tomma icakassar
Har en i juni men kommer inte ihåg, var varmt den sommaren så det behövdes inte så mycket, men jag hade köpt en sommartäcke eller vad det heter med små hål i, det var superbra iaf
Jag har bara köpt vagn å vagga..Har två flickor sen innan å väntar en pöjk nu så vi Hr absolut inget till honom.. Men ska ner till gekås 15 april så då blir det lite handlat