• Pepita

Juni-barn

PIO skrev 2012-01-02 19:05:34 följande:
    Ni som gör rul den här veckan är det ingen som ska kolla vilket kön?? Åå ja är för nyfiken för att inte ta reda på det. Det spelar absolut ingen roll vad det blir men ja vill veta iaf :) längtar ihjäl mej till måndag!! Räknar ner dagarna nu o de går så sakta. Hihi
    nej, vi kollade inte heller kön. sparar den överraskningen till när h*n kommer ut
  • Pepita
    OHs mamma skrev 2012-01-02 19:33:12 följande:
    Grattis till alla lyckade RUL och ändrade arbetstider etc!

Känns som jag bara klagar nuförtiden men idag small det bara till i fogarna. Var och pantade burkar och skulle sen in en snabbis på Coop Forum och handla lite smått bara. Men inne på Coop fick jag SÅ ont, jag kunde knappt gå...fick gå hängandes på vagnen och SÅ sakta och ankstil. När jag väl kom ut till bilen var jag gråtfärdig, visste inte om jag skulle orka köra hem. Men det gjorde jag som tur var, men har fortfarande ruskigt ont även om det blivit betydligt bättre nu när jag vilat.
    Vad jobbigt att du redan fått så ont Men vilken tur att du har en sån bra man Skrattande 
  • Pepita

Conda: : Håller tummarna för att det går bra med din ridning idag och att du inte får ont efteråt.

• Pepita

Anne lisa: Låter inte flummigt i mina öron vet många som resonerar som fu

Dancia: vad konstigt att du inte fått hem någon tid för RUL. Vilken vecka är du i? Vad mysigt att du kännt din bebis så lång tid.

• Pepita

Dancia: vad härligt! Nu har även du ett datum att se fram emot

Zenoble: surt att de inte hade telefontid när du ringde idag bättre lycka imorgon kanske

• Pepita

lillalyckan: Grattis! Fick du samma bf som innan eller blev det flyttat något?

• Pepita

Här är en till som känner sig allt annat än attraktiv just nu.... Men det går väl över antar jag.

På tal om något helt annat är det någon av er här som har erfarenhet av vagnen Tako jumper? Eller känner någon som har en sådan?

• Pepita

Lycka till på RUL alla!

busbus: hoppas din sambo ändrar sig!

Ganmelmamma: vad jag vet finns bara den vagnen att känna å klämma på i Lund har en kompis vars vän nyligen köpt en sån så jag bad min kompis att känna å klämma lite extra på vagnen när de ses.

• Pepita

busbus: såg ditt inlägg efter att jag postat mitt fy så ledsen jag blir för din skull! Styrkekram till dig!

Svar på tråden Juni-barn