• Pepita

Juni-barn

lillalyckan: Du verkar ha många gravid appar... Är du oxå i olika veckor beroende på vilken app du kollar på? Vad säger FL att du är i för vecka? Blir bara så nyfiken då mina appar säger så olika.

• Pepita
    fröken01 skrev 2011-10-23 13:19:38 följande:
    Pepita, mina säger också så olika!! Men gillar Babygruppen bäst.
    vad säger den att du är i för vecka? å vad säger gravidkalendern här?
  • Pepita

Ni som har killar som inte vill ha barnet... Fy, så tråkigt och jobbigt för er. En fråga skyddade ni er när ni hade sex? Ni behöver inte svara om ni inte vill. Blir nyfiken då era killar inte vill ha barnen.

• Pepita
    Sweet life skrev 2011-10-24 20:42:37 följande:
    Haha ja hormonerna svämmar verkligen över.. efter sexet idag när vi låg i sängen och kramades började jag gråta hejdlöst från ingenstans....

Kanske har de med hans åsikt att göra, men det kom verkligen från ingenstans!
    Fy, vad jobbigt för dig! Men vad irriterande att han inte kan prata med dig om allt. Menar mail är inte direkt bästa sättet att kommunicera på när man är ett par.

Aja, hoppas verkligen att han mjuknar om några dagar och kan glädjas åt er lilla spiralräka . Styrkekram till dig!
  • Pepita
    Dancia skrev 2011-10-24 20:54:37 följande:
    Min man har lyckats smälta och acceptera det nu, men gick i taket i början och vägrade. Vi har använt kondom i ett år eftersom min kropp inte klarar av hormoner. Vi slarvade och skippade kondomen en gång förra månaden och vipps så blev jag gravid. Det är bådas fel men egentligen mest hans eftersom han sa att han ville prova lite utan och skulle ta på den innan han kom, men det lyckades han inte med :P.

Som tur är så har han accepterat det och vi pratar om det och han har börjat glädja över det en del också, så jag hamnade ändå inte i den sitsen som jag var väldigt rädd för att göra.  
    Vad skönt att han har ändrat inställning Menar även om man bara testar en gång å tänkt köra avbruttet så finns risken att man blir gravid.

Glad för din skull!
  • Pepita

Gullgrodan: vad skönt att du fick positivt besked hoppas cystan försvinner av sig självt. Sweet life: Usch å fy vad jobbigt för dig men omtentan kommer säkert gå bättre Vad skönt att höra att fler har börjat märka av det viktmässigt. Hur mkt har ni andra gått upp/ner? Själv har jag gått upp ca 1,5 kg. Är idag i vecka 8+1 och mitt illamående försvann helt ca 3 dagar sen. Vilket såklart har väckt hjärnspökena. Hoppas verkligen att allt är bra i magen. Är det någon mer som tycker deras symtom försvunnit?

• Pepita

Fröken01: Hoppas verkligen allt ser bra ut å att vi bara har turen å vara sånna som inte mår illa särskilt länge. Skulle vara sååå jobbigt att få mf igen. Inskrivning imorgon för min del. Hoppas dom går med på att boka in en vul tid. Annars får jag gå privat. Denna oro är inte kul.

• Pepita

Lilljan o loppan: oj, kanske är tur att du gått ner så mkt i början då eftersom du exploderar sen ja, det kan inte vara så bra för kroppen det hör med att gå upp och ner massa.

• Pepita
    fröken01 skrev 2011-10-26 17:58:06 följande:
    Pepita, jag hade ett mf i maj, så det här känns inte kul. Förra gången blödde jag dock någon vecka innan symptomen försvann. Inget blod (ännu) denna gång. Har läst lite på nätet och det verkar ha hänt ibland att symptom försvunnit runt vecka 8, och sedan kommit tillbaka. Vi får försöka tänka att det ligger till så!!!
    jag hade mf i juni och då var det precis som du säger så att jag började blöda först. Det har jag inte heller gjort denna gång vilket gör att jag känner lite lugn. Det ska gå bra för oss nu har jag bestämt
  • Pepita
    M karl skrev 2011-10-26 19:34:55 följande:
    Idag har jag varit på VUL igen (v. 8+4) och allt såg bra ut idag också. Imorgon är det dags för inskrivning. Har aldrig tidigare kommit så här långt
    Åhh, vad roligt!
Svar på tråden Juni-barn