Juni-barn
lillalyckan: Du verkar ha många gravid appar... Är du oxå i olika veckor beroende på vilken app du kollar på? Vad säger FL att du är i för vecka? Blir bara så nyfiken då mina appar säger så olika.
lillalyckan: Du verkar ha många gravid appar... Är du oxå i olika veckor beroende på vilken app du kollar på? Vad säger FL att du är i för vecka? Blir bara så nyfiken då mina appar säger så olika.
Ni som har killar som inte vill ha barnet... Fy, så tråkigt och jobbigt för er. En fråga skyddade ni er när ni hade sex? Ni behöver inte svara om ni inte vill. Blir nyfiken då era killar inte vill ha barnen.
Gullgrodan: vad skönt att du fick positivt besked hoppas cystan försvinner av sig självt. Sweet life: Usch å fy vad jobbigt för dig
men omtentan kommer säkert gå bättre
Vad skönt att höra att fler har börjat märka av det viktmässigt. Hur mkt har ni andra gått upp/ner? Själv har jag gått upp ca 1,5 kg. Är idag i vecka 8+1 och mitt illamående försvann helt ca 3 dagar sen. Vilket såklart har väckt hjärnspökena. Hoppas verkligen att allt är bra i magen. Är det någon mer som tycker deras symtom försvunnit?
Fröken01: Hoppas verkligen allt ser bra ut å att vi bara har turen å vara sånna som inte mår illa särskilt länge. Skulle vara sååå jobbigt att få mf igen. Inskrivning imorgon för min del. Hoppas dom går med på att boka in en vul tid. Annars får jag gå privat. Denna oro är inte kul.
Lilljan o loppan: oj, kanske är tur att du gått ner så mkt i början då eftersom du exploderar sen ja, det kan inte vara så bra för kroppen det hör med att gå upp och ner massa.