• Pepita

Juni-barn

Molly85 skrev 2011-10-10 07:36:19 följande:
    Jag började dessvärre blöda igår så det blev inget den här gången. Rynkar på näsan
    Beklagar verkligen vet hur det är. Hoppas du får ett nytt plus snart igen. Styrkekram till dig.
  • Pepita
    LillSnurr82 skrev 2011-10-11 09:44:17 följande:
    Svininfluensan ska det stå.. Ipaden hittar på sina egna ord... :)
    Inte funderat på det än faktiskt

Nilee: Vad härligt, är sååå avis  Skönt att du kan känna dig lugnare nu.

zenoble: Usch, så tråkigt att ni fick avliva eran hund. sånt är så jobbigt

När det gäller hur jag mått så vaknade jag inatt utav att jag mådde illa, mindre kul! Under dagen har jag dock mått ganska bra bara lite lite smått illamående. Första dagen som jag verkligen kan säga att jag inte mått 100 pga illamående. Tycker jag blivit väldigt trög i magen.... fler som är det?
  • Pepita
    zenoble skrev 2011-10-11 18:09:06 följande:
    ja fy för illamåendet.. Jo jag är trög i magen, inte gjort nr2 på två dagar kanske? Nu när du säger det haha. Kan kanske vara järnet och det man stoppar i sig. Äter du det?
    Nix, jag gör ju inte det. så jag kan inte skylla på järnet...
  • Pepita

åhh, jag vill oxå göra ett tidigt VUL. Har inte inskrivning förrän den 27 oktober känns som en evighet ditt. Hoppas jag får göra VUL typ veckan efter eller så. Vore så härligt att se ett litet hjärta slå. Jag är inte alls lika svullen längre vilket är väldigt skönt. Men magen funkar inte alls som den brukar...jobbigt!

• Pepita
    Ntme skrev 2011-10-14 12:22:09 följande:
    Läkaren inatt sa att allt såg ok ut, sen började jag blöda. Läkaren idag sa att hinnsäcken inte såg frisk ut och att det var mf på gång. Men blödningen är minimal och ingen smärta. Hcg-provet som togs inatt var normalt. Men får nog tro att det är ett mf. Ska ta nytt hcg-prov på söndag
    Fy vad tråkigt! kram

Fröken 01: Vilken rolig sida. Den har jag inte sett förut.
  • Pepita
    sophieand skrev 2011-10-14 19:48:46 följande:
    Babycenter. En gul app. Ska kolla din.. Är den bra?
    jag har lite olika appar, roligt att jämföra. Tänkte på Babycenter appen hur tolkar du vilken vecka man är i? När det står tex. vecka 6 och så kommer det massa dagar under tolkar du det då som att du är i graviditetsvecka 6 alltså (5+0) Eller tolkar du det som att du går in i graviditetsvecka 7 alltså(6+0)? Är säkert bara jag som är trög och blir osäker.
  • Pepita
    M karl skrev 2011-10-14 20:36:33 följande:
    Jag är i v.7 (6+6) och jag har ikväll nu börjat blöda, så jag antar att mitt andra raka missfall är ett faktum. Är så ledsen...Gråter
    Åhh nej, hoppas verkligen att det inte är mf. Styrkekram till dig
  • Pepita

Hej!

Jag mår ok just nu men vågar knappt äta. Igår kväll slog det till. Jag började må skit.... Fick bara i mig lite middag och några digestive kex lite senare. Men tyvärr så fick jag inte behålla maten mer än någon timme.
    Jag som har mått så oförskämt bra men nu kanske det blir annat.

Får se hur denna dag utvecklar sig.

• Pepita
    Caramella skrev 2011-10-15 09:45:29 följande:
    Vet exakt hur det e... Kan inte äta nått knappt....Smakar även skit, rent ut sagt, i munnen...e det normalt???
    Ja, det är normalt... men ack så jobbigt Jag som skulle på middag idag. Allt var redan betalt å klart  men om jag inte blir bättre är det bara att skita i det. Sååå tråkigt jag som sett fram emot denna middag så länge.
  • Pepita
    Gullgrodan skrev 2011-10-15 13:11:27 följande:
    Var glada att ni känner nåt, det är ett gott tecken. Själv känner jag in get alls och har fått en akuttid på csk på måndag, är i v7. 
    varför har du fått en akuttid? för att du inte har symtom?
Svar på tråden Juni-barn