• Pepita

Juni-barn

Gullgrodan skrev 2011-10-15 13:54:46 följande:
    Yes, det stämmer. Får nog göra ett tidigt vul för att se om allt står rätt till och hoppas självklart på att få se ett litet hjärta slå.
    Håller tummarna för att du får se ett litet hjärta slå
  • Pepita
    Gullgrodan skrev 2011-10-16 09:36:55 följande:
    Har haft lite känningar i magen inatt, är jätteglad... =) VUL på måndag, jihooo:D
    Vad härligt att du kännt lite

Idag mår jag ok. Väldigt lite illamående just nu, tack och lov. Hoppas det inte blir värre under dagen för jag har mått skit hela helgen. Vilket iofs. känns bra på ett sätt för då vet jag att det är något som händer där inne i magen.
  • Pepita
    Syster Lycklig skrev 2011-10-16 15:51:59 följande:
    Var in till jobbet på VUL idag (jobbar som barnmorska).
    Fick konstaterat att det är en ofostrig graviditet / ovum.
    Mitt 5 missfall...just nu känns allt väldigt tungt.

Lycka till ni andra!
    Usch, beklagar verkligen.   
  • Pepita
    Annam85 skrev 2011-10-16 18:07:21 följande:
    Troligen fått mitt andra raka missfall. Blir till att ev vara hemma imorgon och ringa KK för en akut tid...
    Varför tror du det? har du ont och blöder massa eller? Hoppas verkligen att det inte är mf. Håller tummarna. Lycka till!
  • Pepita

Jag mår bra idag än så länge är lite svullen i magen bara. Har mått dåligt hela helgen Även jag har tänkt att jag ska börja träna igen. Brukar göra det men nu har jag liksom varit så orolig för mf så då har jag inte velat träna. Vet att det absolut inte är farligt att träna men ibland så får man bara för sig saker som inte är ett dugg logiska.

Håller tummarna för dig Gullgrodan.

• Pepita
    Gullgrodan skrev 2011-10-17 14:15:59 följande:
    Läkarstudent och bebisgalen, vilken vecka är ni i? jag är i v.8 imorrn

De såg hinnesäcken men inget i, antingen mf eller så är det för tidigt att se, ska ta blodprov idag och om 2 dar för att se om hcgn i blodet ökar...