Inlägg från: Ensortsmamma |Visa alla inlägg
  • Ensortsmamma

Juni-barn

Hinnsvepning- check! Det kändes typ som en kraftig värk när hon gjorde det, aj!
    Huvudet va Förövrigt fixerat och tappen va mjuk och fin. Slemproppen gick ju som sagt igår och efter de har ja haft "mensvärk" och nu efter svepningen så är både värken och sammandragningarna tätare. Men har inga som helst förväntningar på detta.. Men hoppas kan man ju alltid :)

• Ensortsmamma

Jag vet inte om tappen är påverkad, de kan man väl bara se med ul eller? Ja gjorde detta på Mvc och där har de inga såna grejer. Hon sa bara att tappen va jätte mjuk och fin :)

• Ensortsmamma

Pojkarnasmamma85: de där har jag med känt, ett sjukt tryck framåt och de gör jätteont! Kunde heller inte förklara den känslan ..

• Ensortsmamma

Hemkommen ifrån hinnsvepning nr 2 för denna veckan. Idag gjorde de inte alls ont, men nu har jag mensvärk igen. Den va fortfarande mjuk och fin och hon fick in ett finger sa hon?! Men ja va inte öppen? Fatta inte riktigt. Hon sa dock att få in en ballong nästa torsdag inte skulle vara några problem, skönt! Ska görs sista svepningen på tisdag nästan vecka. Snälla bebis kom nu ist...

• Ensortsmamma

Hur Känns det när man får havandeskapsförgiftning? Jag vakande upp efter att ha sovit lite nu på eftermiddagen, och har ett tryck över vänster öga och allt bara flimrar ?! Mår illa med och jag brukar inte göra de..

• Ensortsmamma

Men Gud! Nu blir jag rädd.. Ne tvärt om jag har vart låg i blodtryck . Va hos bm idag och ingen vita i urinen. Jag har haft migrän men då är de först en prick framför ögonen en stund sen kommer huvudvärken och detta känns inte alls så? Kanske borde ringa fl då..

• Ensortsmamma

Ringde in och hon sa med att hon misstänkte migrän, jag har väl förmycket i mitt huvud just nu, jag bryter ihop helt! Vill bara att någon tar ut barnet.. Jag pallar inte mer.. Snälla låt det bara bli torsdag..

• Ensortsmamma

Tack vad gulliga ni är allihopa!
    Flimret är borta men huvudvärken är kvar, antar att de är för mycket just nu, och mitt upp i allt kaos så är jag med och anordnar en möhippa som är på lördag. Känner att jag tagit mig vatten över huvudet. Vill bara att denna helgen ska vara över. Är så rädd bara att jag ska få massa panikångestattacker nu de närmaste dagarna bara för att jag mår som jag mår. Orkar inte de med, vill vara pigg till förlossningen!

Svar på tråden Juni-barn