Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Hej tjejer! Var ett tag sedan jag skrev även om jag läser varje dag vad som skrivs. Har haft massor senaste tiden inför jul som många andra säkert oxå haft. Med min dotter går de framåt och man kan knappt tro hon gått genom en stor höftoperation. Jag själv var hos läkaren och fick veta att bebisen mår bra men anledningen till jag har ont är fogarna så de blir träning efter jul å nyår med sjukgymnast. Har fått hem min angelsound jag köpte billigt på Ebay och helt underbart att få höra de lilla hjärtat

• JennieJ

Här sitter jag och gråter! Tog fram mobilen och försöker tänka på annat men de går ej och tänkte skriva en rad då jag behöver styrka någonstans! Är så att för två timmar sedan hugg de till i magen och gjorde så grymt ont, nu sedan dess har jag starka sammandragningar jämnare å jämnare och de blöder som tur är bara lite. Men nu sitter jag här i väntrummet på gynakuten och väntar på min dom och till min fasa är de hur mycket folk som helst och bara en läkare! Fan så här skulle de ju inte gå

• JennieJ

Tack de värmer @-}-- fick en säng nu som jag ligger och väntar på min tid. Känns mycket bättre att ligga ner även om de fortfarande med jämna mellanrum dras ihop i livmodern.

• JennieJ

Tack så grymt mycket alla @-}-- ni är verkligen små änglar. Nu sitter jag å väntar på att mannen hittar en taxi hem. Bebisen mår bra och växer fint, dok så har jag en blödande infektion runt livmodern som ligger och trycker. Fick mediciner och ska äta alvedon för värken ska även vila dagligen fram till söndag då jag ska tillbaka för ett nytt ultraljud och se om infektionen gått ner. Denna infektion har framkallat dessa förvärkar. Nu ska jag hem och vila och se till att ta de lugnt under julen. Å tack än en gång tjejer.

• JennieJ

Missförstånd de beskedet önskar jag att min farbror oxå får! Min pappa skulle gå in som donator men efter 3 testet visa de sig att min far har något fel på hjärtat och de gick aldrig så han väntar och gjort de i snart 6 år och hans tillstånd är tyvärr kritiskt så kommer de ingen donator snart så är de tyvärr försent så därför glädjs jag otroligt mycket att ni fick ett positivt besked.

• JennieJ

God jul alla mammor där ute och hoppas ni får en underbar julafton med massa god mat och paket men framför allt kärlek

• JennieJ

Var på gynakuten i förmiddags å de var ganska oförändrat men något bättre och bebisen låg och sov medans h*n små nickade. Fortsatt vila men då de inget mer blod kommit tyckte dom att jag skulle bara ta de lugnt, fortsätta med dessa två mediciner och kroppen skulle ta i tur med detta själv. Men om de börja blöda å göra allt för ont skulle jag komma tillbaka om inte annat vänta till rul den 16 e januari. Bara hoppas de går åt rätt håll nu

• JennieJ

Hej tjejer hoppas allt är fint med er? Och att ni har något trevligt att se fram emot på nyår. Vi här hemma ska ta de otroligt lugnt ensamma. Bara killen å barnen. Ingen fest, inga gäster och inte åka iväg någonstans och JUST så jag vill ha de. Äta gott och smälla raketer. Läste de ni skrivit om RUL och här själv så ska jag på RUL den 16 januari och då kommer jag vara omkring vecka 19+1 så med andra ord i vecka 20. Men enligt min BM så har dom högt veckotalet dom sista åren och de beror på att de ibland är svårt att se allt dom vill se på ultraljudet om man inte passerat ett viss vecka. Då menar hon på att man ibland inte är så långt gången som man tror och de gör att dom måste sätta upp en ny vid och för att slippa detta väljer dom att sätta RUL efter vecka 18+1 för vara på den säkra sidan. Men så kanske de bara är i mitt landsting? Ta hand om er.

Svar på tråden Juni-barn