Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

En nyfiken fråga till er som gjort RUL hur lång tid tog eran undersökning?

• JennieJ

Busbus okej trodde de tog längre tid men är nog olika antar jag :) Stjärnfrukt åh hoppas på samma tur som du :) tyvärr står inte namnet på min kallelse vem de är man ska träffa? Gud vad jag längtar till rul!!!

• JennieJ

Hej tjejer skönt att höra att flesta av er mår bra och att ni känner bebisen i magen. Själv känner jag av den då och då inget regelbundet men ofta när jag känner så är de verkligen sparkar och inte knuffar längre även mannen har lyckas känna men dok inte barnen än. Börjar bli lite fundersam om jag börjar få järnbrist eller liknade för är sjukt trött och har ett humör som gör att jag emellanåt blir rädd för mig själv! Den som får smaka av de är mannen och han blir till och med ledsen ibland för jag är så grymt elak med mina kommentarer. Asså vad är de med mig? Lixsom bara slinker ur mig en massa skit och ja får stans dåliga samvete på köpet! Känner mig verkligen hemsk som person! Någon mer som inte riktigt känner igen sig och vet hur fan man ska göra för att hejda sig utan att en massa duma fula grodor ska hoppa ur munnen? Vad är den glada och roliga Jennie som älska livet? Den frågan fick jag igår från honom och den frågan har spökat i mitt huvud under hela natten och dagen!

• JennieJ

Busbus har ett tjejnamn jag bara älskar och det är Celine dok inga pojknamn fast de är ett killnamn jag bör komma på för är så inställd och säker att de är en kille i magen.

• JennieJ

Skruttens mamma skulle rekommendera ett varmt bad om du har tillgång till de? Brukar hjälpa mig när min växtvärk sätter till å även vid SD

• JennieJ

PIO håller tummar och tår att allt går bra. Skönt att de är på väg åt rätt håll och att de försätter så!

• JennieJ

Hej tjejer hoppas ni mår bra alla och att ni som har problem med fogarna liksom jag hittar ett sätt att överleva smärtan? Själv är de bälte som gäller och knappt några längre promenader utan enbart kortare sådana , dom gånger man ska gå lite mer blir de Alvedon och ett varmt bad efter för att ens överleva smärtan. Känner att mina ligement (om de stavas så) kan göra riktigt ont mellan varven! En sak till att imorgon har jag mitt efter längtade RUL och sååå jag sett fram emot detta med glädje och spänning men nu har jag även börja känna rädsla och lite små ångest för TÄNK om de inte ser bra ut? Tänk om de är något fel på den lilla? Sådana mardrömmar jag haft i natt och de känns inte alls lika roligt längre :( Vet att den lilla lever då jag känner h*n men finns så mycket andra fel? Fler som kännt som jag eller börjar jag bli paranoid och dum i huvudet tanke på hur jag innan räknat ner tiden och nu är jag nästan bara rädd?

• JennieJ

Hej tjejer först vill jag önska alla lycka till på era RUL idag själv känner jag mig lugnare idag än vad jag gjorde igår. Visst lite pirrigt e det men ingen rädsla JUST nu iaf men det är samtidigt 3 timmar kvar. Sedan vill jag bara dela av mig av en sak jag insåg igår kväll aldrig slår fel och de är att när jag inte känt av sparkar från bebisen på ett tag så lägger jag mig ner och tar mobilen och sätter på musik. Lägger sedan mobilen på magen och de slår ALDRIG fel utan den lilla där inne vaknar till och börja sparka ibland får jag spela 1 min bara och ibland köra om låten på nytt men den sätter ALLTID igång. Är så att jag spelar alltid samma melodi för bebisen och antingen älskar den låten eller tvärtom för vaknar gör h*n alltid. Ni är kanske fler som gör samma sak om inte testa och se tack vare denna metod har hela familjen fått känna av bebisen nu

• JennieJ

Jag visste det jag har en liten lillebror i magen! Och den lilla snorren såg man tydligt ska sätta in bild senare Allt såg hur bra ut som helst och jag blev flyttat från 9 juni till 11 juni istället nu är allt bara så härligt! Mannen å jag sitter nu och planerar namn på lilla pojken *enligt sista mens 9 juni, VUL 13 juni och RUL 11 juni*

Svar på tråden Juni-barn