Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

En fråga till er alla? Är de många av er som har växtvärk och är öma i nedredelen av magen? Ätit pencillen för urininfektionen men den molandevärken är kvar vilket inte är onormalt i vecka 15 enligt BM. Men är de fler än jag som känner de? Trodde de var mer sådant i början av dom 12 veckorna?

• JennieJ

Idaelin okej är inte ensam då känns nästan som de är första barnet trotts de är 3e för jag minns inget av detta. De är väldans vad man förtränger på 7 år. Är grymt öm så de gör till och med lite ont när man pillar på magen

• JennieJ

Skruttens mamma vi får hoppas de är helt normalt iaf. Dok jobbigt att inte riktigt kunna röra sig fritt

• JennieJ

Hej tjejer på tal om något helt annat! Man vet att barn kan ibland vara lite slarviga iaf min dotter på 11 verkar ha mycket i huvudet då hon kan gå och typ tappa saker utan att veta om de *typ*. Nu iaf skulle jag kolla i hennes väska efter en lapp med inkallning av pengar till skolfröken och så klart hitta jag inte den i hennes väska utan gick in på hennes rum och kolla övriga väskor. Öppna en hon garanterat glömt att hon hade för ur flög de hundratals äckliga bananflugor då hon så klart glömt en banan i väskan *älskade barn*. SÅ FÖR ATT GÅ TILL FRÅGAN ÄR ATT JAG SÖKER BRA TIPS ATT BLI AV MED DESSA ÄCKLIGA KRYP?

• JennieJ

Goddagens tjejer? Tack för svaret om bananflugor nu ska dom dö dom små jäcklarna. Angående min växtvärk eller vad de är ska kollas upp hos mvcläkaren i morgon. Får se vad han säger. Måste fråga vad de är för könstester ni pratar om och hur går dom till? En en fortsatt bra dag

• JennieJ

Hej tjejer på tal om vikten under graviditeten så gick jag upp 31 kilo med dottern. Tror mycket berodde på att jag var träningsnarkoman och ett freak med att räkna kalorier innan jag blev gravid och sluta helt med detta och börja äta allt onyttigt för ung å dum trodde jag alla kilorna skulle försvinna efter. Dok la jag inte av med godis när hon var född utan åt nästan lika mycket fortfarande och 3 år efter blev jag gravid med pojken och med honom gick jag upp 38 kilo med pga jag blev sjuk i mitten fram till han föddes så på knappt 5år gick jag från 55 kilo till 131 år INTE SÅ KUL. Börja hårdbanta å träna flera dagar i veckan när pojken var 1 år och då vägde jag stadiga 109 kilo och gick på 1 år och 7 månader ner till 65,5 kilo. Så om man nu ska gå till denna graviditet så vägde jag 72 kilo vid inskrivning *vet lyckas gå upp några kilo när jag sluta med träningen för 2 år sedan* jag hoppas jag slipper gå över 100 sträcket denna gång. På tal om könet så vill jag veta denna gång och mycket pga att förbereda allt innan bebisen kommer, första gången ville inget veta, andra gången ville dom inte säga då de inte var hundra. Så denna gång hoppas jag går

• JennieJ

Pinkflower jag träffa mvc läkaren här om dagen och gjorde en ordentlig koll och han kom fram till att jag har förslitningar i ligamenten och foglossningar så de blir träning och stödbälte här och går som en gammal tant här för tillfället

• JennieJ

Pinkflower jag har ont i höfterna, ryggslut och blygbenet så har du ont i höfterna kan de vara fogarna

• JennieJ

Idaelin jag hoppas verkligen att jag kan hålla igen kilorna denna gång. Gubben min räkna den uppgång jag haft en så länge och delat den på 15 och då visar de sig att i smitt ökat 400 g i veckan än så länge och håller de sig där så slipper jag bli tre siffrig. Denna jojo bantning sätter sina spår tyvärr på skinet

• JennieJ

AAEV ja inte var de lätt och klara de igen är inte säkert då man inte blir yngre tyvärr.

Svar på tråden Juni-barn