Hej tjejer på tal om vikten under graviditeten så gick jag upp 31 kilo med dottern. Tror mycket berodde på att jag var träningsnarkoman och ett freak med att räkna kalorier innan jag blev gravid och sluta helt med detta och börja äta allt onyttigt för ung å dum trodde jag alla kilorna skulle försvinna efter. Dok la jag inte av med godis när hon var född utan åt nästan lika mycket fortfarande och 3 år efter blev jag gravid med pojken och med honom gick jag upp 38 kilo med pga jag blev sjuk i mitten fram till han föddes så på knappt 5år gick jag från 55 kilo till 131 år INTE SÅ KUL. Börja hårdbanta å träna flera dagar i veckan när pojken var 1 år och då vägde jag stadiga 109 kilo och gick på 1 år och 7 månader ner till 65,5 kilo. Så om man nu ska gå till denna graviditet så vägde jag 72 kilo vid inskrivning *vet lyckas gå upp några kilo när jag sluta med träningen för 2 år sedan* jag hoppas jag slipper gå över 100 sträcket denna gång. På tal om könet så vill jag veta denna gång och mycket pga att förbereda allt innan bebisen kommer, första gången ville inget veta, andra gången ville dom inte säga då de inte var hundra. Så denna gång hoppas jag går