Juni-barn
Nej kön vill vi inte veta:)
Nej kön vill vi inte veta:)
Jag är med lite depp.. Eller minsta lilla motgång blir jätte stor och tycker det mesta är trist och jobbigt. Fast inte hela tiden som tur är , några stunder varje dag så är jag jätte lycklig. Så ett mycket pendlande humör har jag just nu.. Lite jobbigt!
Någon kan i så fall lägga till vet ej i listan åt mig. Kan inte göra det via iPad.. Tack!
www.kopbarnvagn.se är en jätte bra sida. Beställt alla mina vagnar där i från (3 st) och alla har kommit efter bara två dagar. Super nöjd med alla tre. Hade en cresent till min dotter, nu såld till min syster som ska ha barn i februari. Är kanon vagnar för ett bra pris tycker jag :)
Kör nu med en brio sitt vagn och en paraply sulky tills ny (syskonvagn) är inköpt.
Usch vad jobbigt, beklagar! Skönt att du i alla fall ser de positiva sakerna du/ni har. Blir lättare att ta sig igenom de svåra då.. Styrke kramar till er!
Vad kul PIO :)
Tjohoo dag 140 av 280.. Halvvägs :)
Själv avgudar jag amningsbh och använde de även som icke gravid/ammande.. Finns inga skönare bh:ar.. :) köpte 2 st på Ullared när jag vänta dottern. Var där i går igen, så då passa jag på att køpa 2 till :) min syster köpte nog 4 till sig i går oxå :)
Det värsta jag vet är när folk ska ta mig på magen. Speciellt om de inte ber om lov först. Ok att min familj och nära vänner tar på den men när sambons mamma o pappa eller bekanta slänger sig fram och ska känna och klämma som om det är en helt okej grej att göra bara för att man är gravid då blir jag bara besvärad och förbannad..
Fick en iPad2 av sambon för ett tag sen. (då min bärbara dator dog) Men måste erkänna att vi inte alls är nöjda med den.:( massa saker man inte kan göra som man borde kunna. Nu har sambons dator oxå dött så bara att punga ut pengar och köpa oss en ny för med bara iPaden klarar man sig inte.. Typiskt hade såna förväntningar på den.. Hoppas du/ni blir mer nöjda med den.