Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Juni-barn

Vi flyttar nu till månadsskiftet till en stor trea i stan. Bor nu i en liten trea med kokvrå utanför stan. Så när vi flyttat dit kommer vi först att göra iordning barnrummet som vår dotter och nya bäbis får dela på. Eller första tiden kommer ju liten få sova inne i vårat rum. Det mesta har vi, det vi måste köpa är en syskonvagn och ett babyskydd.

• LillSnurr82

Vi har tecknat gravid försäkring i Folksam då vi har allt annat i Folksam så kändes det smidigast.

Foglossning och svullen mellan benen så det heter duga.. Gör svinont :( kondisen är inte heller vad den borde, blir typ andfådd bara av att resa mig ur sängen och gå på toa. Inte. Alls roligt!

Vi ska ju ej kolla kön, men har både ett pojknamn klart och ett flicknamn :) sen om de passar när liten kommer vet man ju inte. Men de känns rätt nu. :)

• LillSnurr82

Blir det en pojke blir det Nils och en flicka blir det Märta. Stora syster heter Agnes.

• LillSnurr82

En prinsessa föddes kl 4 i morse. Grattis Viktoria och Daniel!

• LillSnurr82

Har svårt för min svärmor också. Fast hon är inte lika hemsk som vissa av era verkar vara. Mest att jag ogillar hennes sätt att vara och att hon kommer med komentarer om hur vi eller jag ska sköta vår dotter. Sen att hon är så jävla daltig med min sambo. Nu bor ju hon långt bort som tur är, så hon besöker oss kanske bara några gånger/år men jag tycker det är lika jobbigt varje gång..Obestämd jaja hon är ju snäll, så borde inte klaga, men har bara såååå himla svårt för personer som är som henne.. Är något med hennes personlighet som jag bara inte kan med..

• LillSnurr82

Min svärfar bor i Thailand på vintern och super bort sitt liv. På sommaren är han i Sverige och super.. Dock vill han inte inse sina problem så vad gör man? Honom gillar jag dock bättre än svärmor ändå konstigt nog..

• LillSnurr82

I dag har jag börjat läcka ur brösten märkte jag.. Fortfarande ingen tid till bm fast jag går in i v25 (24+0) på måndag.. Är det inte den veckan man ska? Eller är det v25+??

• LillSnurr82

Nej sist jag var (inskrivningen) sa hon att hon skulle skicka en tid eller ringa..

• LillSnurr82

Har oxå sovit skit i natt. Sambon har jobbat natt och dottern har gråtit massa i natt :( tror tänder eller mardrömmar.. Jobbigt att ta sig upp och ner i sängen varje gång hon gråter så hon har fått sova hos mig. Mysigt men trångt , då hon ska ligga så nära och mysa. Sen ligger hon inte still för fem öre så man vaknar flera gånger/natt av att hon sparkar på en eller kryper i väg i sömnen eller liknande.. Suck :( även natten som kommer jobbar sambon . Tredje natten nu och jag är såååå trött :(

• LillSnurr82

Tycker oxå Estelle är jätte fint , kul med ett så annorlunda namn på prinsessan ändå. Tyckte dock att kungen sa Istelle men han var nog bara nervös?

Sjukt nöjd att hon blev hertiginna av Östergötland :)

Svar på tråden Juni-barn