Juni-barn
Korv stroganoff, köttfärssås, lasagne. Storkok är billigt och bra :) allt med potatis är billigt som olika gratänger. Använd vitkål och annat som är säsong! :)
Hej på er, och grattis till alla ni som varit på rul!! kul
Måste bara fråga, håller ju på med inskolning till sonen och nu är det så att de sover ju utomhus efter lunch så jag måste köpa en åkpåse för det är ju så kyligt nu. Ni som har/haft emmaljungas quadrolift/mjuklift tror ni den går att ha som åkpåse i en annan vagn? tänker om den bara passar emmljunga.. Ska ju ändå köpa en sådan sen till bebisvagnen så tänkte om jag kunde köpa den redan nu och ha till sonen på dagis så länge.
Ha en fin kväll
Gav mig också ut en sväng idag, tänkte ta en lätt joggingrunda i spåret men magen var alldeles för tung framåt så fick bli en rask promenad med hunden istället Bor nära slottet här och trappan i skogen upp dit höll på att ta död på mina ben, lär ha träningsvärk imorgon! skönt att man rört lite på sig i alla fall..
känns lättare med graviditeten med nu tycker jag, hoppas det fortsätter att göra det! Har verkligen varit i en svacka.
Binkelibana- massa styrkekramar till dig och familjen! Måste vara en jobbig tid för er framöver, ta hand om varandra..
Vår pojke sparkade fasen i 4 timmar igår mer eller mindre, fick nästan tag i en liten fot så tydligt är det från utsidan. Häftigt