Juni-barn
Haha ja samma sak som när vi flyttade 2010 så kom han 5 dagar efter flytten ;) kommer säkert bli samma sak denna gång. Men men man får ta det när det blir :)
Jag har tänkt på det där en del sen jag var hos bm i veckan, för hon sa att bebis låg med huvudet ganska långt ner men att jag inte skulle bli orolig, men drt blir jag ju! Har bf den 3 juni. Sonen kom 2 veckor tidigare. Och hur blir det denna gång? Ännu tidigare? Eller är de lika stor chans att jag går över typ? Tycker det är lite läskigt att inte ha kontroll över de där..
Hallonbladste kan stärka livmodern sedan när det är dags och skynda på allt. Detta är dock inte vetenskapligt ;) men jag drack det massa från v36 förra gången och när mina värkar hade börjat. Jag tyckte det hjälpte men kan ju inbillat mig :)
Härligt för er med lyckade bm besök! :) har idag jobbat sista dagen känns såå himla skönt, är så trött i kroppen och det var verkligen på tiden nu. Skrivit kontrakt på lägenheten och kollat allt som ska renoveras i maj, första juni ska vi vara ute från denna lägenhet vi bor i nu, hoppas bebis inte kommer innan! har haft en del sammandragningar och riktig obehag känsla av att bebis ligger så långt ner och trycker. Blir nästan orolig ibland att den lille ska komma för tidigt? har aldrig varit nojig innan så vet inte varför jag börjat bli det nu.. hm.