Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Stjärnfrukt tack för rådet blir att plåga sig ännu mer då

• JennieJ

Busbus och ni andra som har RUL idag vill jag önska er lycka till idag Urk inte van alls längre att gå upp så här tidigt utan hela familjen här har sovit lätt till 10-11 här på morgonen. Men idag vakna jag till och med 20 min innan klockan ringde av 2 glada barn som såg fram emot att börja skolan. Så kan meddela att denna mamma kommer lätt somna om när dom kommit iväg till skolan! Min mage är grymt orolig å bubblar å har sig lite jobbigt med magknip men känner av bebisen ganska regelbundet nu ca 2 gånger om dagen känner jag av den en längre tid och där mellan kommer en knuff då och då den lilla börjar gärna knuffa vid middagstid och på natten när jag lagt mig för att sova. Men nu känner jag den förfullt oxå troligen har jag sovit bort denna stund innan? Hoppas ni alla får en bra dag idag

• JennieJ

En sak till min man gav mig ett litet oväntat paket igår, eller rättare sagt de kommer om 1-3 dagar men han berätta igår. Han har köpt mig en apple ipone 4s 16gb för min telefon börjar bli värdelös att skriva/ringa med men framför allt helt värdelös att filma och ta kort med så fick den nu innan bebisen kommer så man kan ta bättre kort på den lilla tjatat ganska länge om en sådan men nu har jag snart en

• JennieJ

Tjejer kanske en lite för tidig fråga men ska börja köpa upp lite små saker innan bebis kommer. Denna fråga är framför allt ni som haft blöjbarn ganska nyligen? Vilket blöjmärke väljer du tex som pampers, libro eller annat? Glömt själv?

• JennieJ

AAVE okej så dom är mjukare? Visste jag inte men de gillar jag! Känns som pampers blir mitt val då! Kolla blöjor igår och vart osäker. Har dok för mig libro var bäst på up and go som du säger

• JennieJ

Tack för alla svar om blöjmärke dok är jag nu mer förvirrad än någonsin och insett att jag köper enbart ett paket av varje och testar när bebisen kommer man glömmer verkligen snabbt vilket märke man använde (då man blanda sig genom beroende vilka typ av blöja man behövde)

• JennieJ

Hej tjejer hoppas allt är fint med er!
    Idag kan man tro att det är fredagen den 13E eller något?

Ett råd nys inte när ni står vid en öppen skåpslucka Skäms jag lyckades och slog pannan rätt i och nu en stor bula mitt på pannan. Inte nog med detta lyckades jag sätta mig rätt på rumpan när jag var ute med hunden pga snön och hon såg en katt och märkte inte den innan henne.
    Som om detta inte var nog så lyckades jag paja min fotsula genom att tappa ett glas rätt i golvet och jag vet inte vad jag tänkte med men lyckades på något sätt trampa i glaset och fick en större glasbit rätt i foten *aj* så nu sitter jag ner och vägrar röra mig mer denna dag!

• JennieJ

Havsjungfrun visst sjutton de är ju nu på fredag jaha ingen idé att gå upp ur sängen då. Foten är okej har ett stort plåster och får gå med foten på sne

• JennieJ

Stjärnfrukt hoppas de stämmer hade varit så kul om dom såg och ville berätta

Svar på tråden Juni-barn