Juni-barn
Har oxå mycket flytningar. Väldigt krämiga i konsistensen(ursäkta infon). Kommer om jag anstränger mig typ rör mig hastigt eller lyfter något. Hade det när jag vänta dottern oxå så det är nog vanligt men irriterande och jobbigt. :(
Har oxå mycket flytningar. Väldigt krämiga i konsistensen(ursäkta infon). Kommer om jag anstränger mig typ rör mig hastigt eller lyfter något. Hade det när jag vänta dottern oxå så det är nog vanligt men irriterande och jobbigt. :(
Jag har bf 17 juni men tror jag kommer få tidigare, kanske runt den 6-8 juni senast. Som det känns nu kan h*n komma vilken dag som helst. (men bara för jag säger det kommer jag väl få gå över tiden i två veckor typ) Namnen Märta eller Nils är helt bestämt om det inte skulle vara så att de verkligen inte passar när liten kommer.
Patientkort är borttaget, räcker med att du uppger ditt personnr.
Haha barn är ju för härliga och ärliga :) :)
Haft sånna sammandragningar flera kvällar (och dagar) i rad nu så jag måste gå på toa och göra nr två bara för att det trycker på så mycket.. Flera ggr/dag jag som annars brukar göra nr två typ en gång/ vecka annars.. :/ usch..
Har sjukt ont i ryggslutet och som mensvärk i magen, vad kan det vara? Något man ska oroa sig över tro?
Jag har hemorojjder , fick det förra grav (2010) som inte hunnit försvinna och blossade upp nu igen:( inte alls kul! Använt mig av xyloproct men tycker det är skit. Även provat huskuren med socker och varmt vatten. Bägge funkar mot smärtan men inget som tar bort dem tyvärr..
Kommer nog ha med två ombyten. När jag fick dottern hade hon bb-s bodys under hela vistelsen, fick nya kläder till hemfärd. Dock låg vi ju på spec bb så hon sov ju ej inne hos oss. Så två ombyten och två pyjamasen kanske det blir. Här i lkpg får man bara 8 blöjor så jag tar med egna oxå.
Mössa att ha under vistelsen brukar man väl få?
I maj-juni räcker det ju om man tar med en hjälmmössa till hemfärd om man känner att man vill ha det.