Juni-barn
Nej samma säng fortfarande, de skulle försöka hitta en madrass men det verkar inte bli nåt med det...
Jag kommer också ha bebis fram av samma anledning som dig Dancia. Jag får inte lyfta tungt och med min rygg får jag absolut inte sträcka mig in på det sättet. Jag skulle såklart helst ha den minsta mitten bak men som du säger, ibland går det ju inte. Är pappan med kan bebis få sitt där, annars blir det fram. Även för att storasyster ju sitter bak o hon är autistisk o jag litar inte riktigt på vad hon gör med bebisen när jag kör så jag skulle bli hypernervös av bara det o kolla i backspegeln precis hela tiden...så här hamnar storasyster vänster bak, lillebror mitten bak och bebis fram...vi har dok en bil med helt borttagen airbag så jag behöver inte oroa mig för den iaf.
Nu tog jag tag i o ringa storasyster o be om den stora tjänsten att hon är med vid mitt kejsarsnitt. Jag vet att hon är lite rädd för blod o allt men jag behöver hennes stöd när mannen måste iväg med bebisen till neo. Hon sa iaf ja, men från jobbet blir det tre timmars resväg hit för henne så vi får hoppas att hon hinner om det blir akut...ni andra som ska snittas, ska ni ha någon mer med er än er man?