Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Ja jag har jagat dom korta röda jeansen från hm mama som varit slut så häromdagen hade dom kommit in å då va jacg bara tvungen att handla ;)

• lycka 4

Gammelmamma! Kör på mamma kläder efter, skönt att ha kläder som går över snittet .

• lycka 4

Lillsnurr !! Ahhh jag tog dom i 38 då komme dom säkert va för stora

• lycka 4

58 dagar kvar ! :) ang vagnen så har det ju en tendens att bli völdigt varmt i liggdelarna så jag bäddar med lakan , påslakan utan täcke med en filt över på kvällen eller om det blir kallt

• lycka 4

Tänker samma sak att det blir jätte varmt m får skinn ?

• lycka 4

Aha där ser man , barn nummer fyra å alltid lör man sig nått :) tack

• lycka 4
    Essence skrev 2012-04-28 23:31:39 följande:
    Menar du de tajta mammabyxorna som även finns i blått och svart? I så fall kan jag säga att jag är oerhört nöjd med längden. Jag har rätt långa ben, men upplever inte alls att de är på något sätt för korta.
    Jag tror att det är dom korta hon menar ? Åtminstonde va det dom jag menade från början =)
  • lycka 4
    Godmorgon tjeje !
    Jag har ont idag blää =( Sean banan va här på torget i går å vi skulle gå in med barnen, 1,2 km in å sen hem så 2,4 km inte så värst långt med aj det kändes kan jag lova . Fick stanna flera gånger på vägen hem pga sd.
    min son blev dock överlycklig, han fyllde ju åtta år å fick en autograf av sean på t- shirten =)

Är det fler med många barn som upplever att folk verkligen tittar en gång extra när man kommer ?
    Jag mednar vi har ju inte såå många barn 4 st å en i magen men folk verkligen tilltar å ler så fint när man kommer gående haha.
Svar på tråden Juni-barn